Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "O 23 mini-event!" napisany przez VeXoriuS dnia 15.10.2010

Na explore karmazynu rozlokowane zostanie 5 cuksów, 5 witamin C i 30 zniczy - wszak wkrótce 1 listopada :P


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

*Maszel [2] dnia 20.10.2010 22:23 napisał:
a potraficie chociaż skrytykować coś nie obrażając? lub krytykować żeby to miało ręce i nogi? a nawet jeśli coś zostanie zrobione, to i tak wam nie pasuje, a jak nie pasuje to WON odrabiać lekcje i na kisiel do swoich chłopaków.

^dragonos [2] dnia 20.10.2010 17:30 napisał:
Odezwał się wspaniały :)

*Maszel [2] dnia 20.10.2010 16:53 napisał:
zebrało się kółko wzajemnej adoracji :)

^dragonos [2] dnia 19.10.2010 15:08 napisał:
Jak już wspomniałeś o lizustwie, to jest to większość, więc nie wiele zdziałasz :D

sir ^Dupcingas [7] dnia 18.10.2010 19:59 napisał:
btw musi byc ktos kto nie lize adminom zeby dostac vipa czy moderatora(nietykalnosc) i wygarnie cała prawde no i gowno prawde tez. za duzo tu lizostwa wiec staram sie zbalansowac sytuacje.

sir ^Dupcingas [7] dnia 18.10.2010 19:57 napisał:
bo za prawde nie mozna

^dragonos [2] dnia 18.10.2010 14:33 napisał:
:D Dupcia, podziwiam to, że Cię jeszcze nie zbanowali :D:D:D

sir ^Dupcingas [7] dnia 17.10.2010 20:21 napisał:
fajne aktualizacje światyn, szczam

^Gangsta941 [7] dnia 16.10.2010 23:12 napisał:
chciał dobrze ale wyszło jak zawsze...

^dragonos [2] dnia 16.10.2010 14:53 napisał:
Póki co nie wywiązałeś się z obietnicy, ale podziwiam to, że próbujesz Vex :)

sir ^HaQin [2] dnia 16.10.2010 13:40 napisał:
takie rzeczy to się od rana zapowiada, a nie godzinę przed :(

*CC69 [1] dnia 16.10.2010 11:41 napisał:
no taka prawda

+Buuum [2] dnia 16.10.2010 11:17 napisał:
jak tak mają wyglądać eventy to ich w ogóle nie rób

^zbiceps [1] dnia 16.10.2010 11:08 napisał:
500 pr i 8 zniczy ;/

sir ^HaQin [2] dnia 16.10.2010 10:59 napisał:
hahah no i co to jest ta dobra organizacja? :D wchodze o 21.30 nic nie ma, a za chwile vex robi event o 11! połowe ludzi aktywnych na pewno nie było...

*CC69 [1] dnia 16.10.2010 09:47 napisał:
a miało się nie dziać nic po 22 godzinie widzisz Vex sam sobie zaprzeczasz...

sir ^Dupcingas [7] dnia 16.10.2010 09:34 napisał:
spamujcie se w zeszytach na języku polskim, a nie tu fagasy, kupa wszystkich to obchodzi co i za ile oki

^kobe [7] dnia 16.10.2010 08:48 napisał:
ja jednak wole zapowiedziane wczesniej eventy , jakies 12h chociasz wczesniej

*Szybki_Lopez [1] dnia 16.10.2010 01:17 napisał:
Korre przykry jesteś xD

*Szybki_Lopez [1] dnia 16.10.2010 01:17 napisał:
Karma-500 PR : 1 cuks,1 Witka,2 znicze i 2 Pospolite noże

^korre [1] dnia 16.10.2010 01:06 napisał:
spamujcie se w zeszytach na języku polskim, a nie tu fagasy, kupa wszystkich to obchodzi co i za ile

^HaT [7] dnia 15.10.2010 23:56 napisał:
200pr na smoczej i cukierek i znicz 200pr na karmie 4 znicze

sir ^Demoniczny [1] dnia 15.10.2010 23:53 napisał:
65 pr na sk Wit C i Cukieras, 300 pr na Karmie 2 znicze, 2 noże

^PIRANHA [2] dnia 15.10.2010 23:41 napisał:
500pr i tylko3 znicze oraz Pospolity nóz do rzucania ;(

^HaT [7] dnia 15.10.2010 22:49 napisał:
200pr mam tylko ...;P gdybym wiedział zrobiłbym kiedy indziej misję ..:P

^zbiceps [1] dnia 15.10.2010 22:41 napisał:
fajnie :P to poszukamy :) na polach za 4..

@VeXoriuS [1] dnia 15.10.2010 22:41 napisał:
+Kilka broni długodystansowych.

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.0068 sekundy, 0.56113 MB