Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Nowy boss" napisany przez VeXoriuS dnia 24.10.2010

Dodany został nowy boss.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

+Buuum [2] dnia 30.10.2010 15:19 napisał:
skąd pomysł że napisałem Q ? ;p

^torcida_1999 [7] dnia 30.10.2010 13:40 napisał:
lepiej nie zagladaj bo jak Buuum wymyslil qesta to bedzie przeje****... xD

+Buuum [2] dnia 30.10.2010 13:34 napisał:
vex jak nie umiesz wymyślić questa to zajrzyj do kreatora świata

^Immas [2] dnia 30.10.2010 11:39 napisał:
Dlatego jestem za zwiekszeniem mozliwosci moderacji. Gdyby moderatorzy dysponowali pewna suma kasy i pewnymi wytycznymi, mogli by sami regulowac zawartosc KB. Oczywiscie znajda sie i tacy, ktorzy swoimi mozliwosciami beda omijac regulamin, ale wtedy powinna byc zdecydowana decyzja o rozwiazaniu wspolpracy i tyle. A zeby moderacji nie kusilo mozna wprowadzic specjalne wynagrodzenie dla nich.

^HaT [2] dnia 30.10.2010 00:42 napisał:
to harmonogram weekendowy sie powinnien nazywać wszystko na hura..;p

~MegaOrk [8] dnia 30.10.2010 00:08 napisał:
dokł○adnie^^

^Demoniczny [1] dnia 29.10.2010 23:51 napisał:
chujta

*Maszel [2] dnia 29.10.2010 21:03 napisał:
będzie "pocałujta wujta w...."

^PIRANHA [2] dnia 29.10.2010 20:54 napisał:
a w ten weekend cos bedzie czy lipa?

+Buuum [2] dnia 29.10.2010 20:47 napisał:
Ten tydzień+aktualizacja świątyni i Q z tamtego tygodnia. Znając vexa wszystko zrobi w poniedziałek.

^korre [1] dnia 29.10.2010 15:04 napisał:
vex zrobi wszystko za rok i wszystko x 52

^dragonos [2] dnia 29.10.2010 14:29 napisał:
Jeszcze ani razu do końca vex nie zrobił tego harmonogramu. Help stoi dalej i tyle.

*Adriano18 [2] dnia 29.10.2010 13:42 napisał:
koniec tygodnia sie zbliza, a nic nie zostało zrobione z harmonogramu tygodniowego ... ;p

DJ_Crimson ^ShAd0w [1] dnia 26.10.2010 18:07 napisał:
dzikujemy za dostawe, ale komus chyba sie pyklo jedno zero a jesli nie to skandal i oszustwo ;< cheaper panowie, cheaper ;]

^AjaX [7] dnia 25.10.2010 13:52 napisał:
panie VeXie chyba zapomniał pan o Smoczej

*Maszel [2] dnia 25.10.2010 13:21 napisał:
już dodawał, mało ci? pazerniacy

+miostrzukajoj95 [2] dnia 25.10.2010 10:36 napisał:
Vex dodaj coś pro do DA na atl.. :)

^kobe24 [1] dnia 25.10.2010 08:19 napisał:
nie da razy , ja tez :p salka nic nie daje

^rudolf [1] dnia 25.10.2010 07:44 napisał:
brałem i dupa, ale Morf też poległ

^korre [1] dnia 24.10.2010 23:54 napisał:
nie przyszło ci do głowy ze już brał...?

^Immas [2] dnia 24.10.2010 23:16 napisał:
rudolf wez sobie salke i spokojnie ubijesz ;]

^Psikuta [1] dnia 24.10.2010 22:56 napisał:
Tak pochwal się jeszcze ze 3 razy.

^HaT [7] dnia 24.10.2010 22:54 napisał:
ja dalem rade;P

^rudolf [1] dnia 24.10.2010 22:53 napisał:
wygląda na to że bez dopalaczy się w moim przypdku nie obejdzie >;9(

^rudolf [1] dnia 24.10.2010 22:51 napisał:
no niestety zostaje mu więcej HP na koniec walki chociaż ani razu mnie nie trafił ale ja trafiam za rzadko i za słabo żeby mu całe HP rozwalić

^HaT [7] dnia 24.10.2010 22:39 napisał:
takie koksy przejbują ...hmm podejrzane :)

^Psikuta [1] dnia 24.10.2010 22:35 napisał:
Taaaa, o ile na koniec walki ma więcej HP...

^rudolf [1] dnia 24.10.2010 22:28 napisał:
i czwarty raz na podstawie kodeksu, a zawsze było tak że gracz wygrywał na podstawie kodeksu a nie boss

^Shekutnik [1] dnia 24.10.2010 21:19 napisał:
Twoje doswiadczenie wzrasta o 12500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 250000 zlota! bez zadnych wspomagaczy ;]

~Scoff [8] dnia 24.10.2010 16:39 napisał:
proponuję udostępnić go na UW :]

^dragonos [2] dnia 24.10.2010 16:29 napisał:
"-W każdym miesiącu rozliczany jest helpdesk. Żaden temat nie może czekać dłużej niż miesiąc." - ja po czekaniu przez 6 miesięcy zamknąłem temat. Nie wiem po co w ogóle ten helpdesk, jak nic tam nie robicie. Jak ktoś ma poważny problem to i tak musi czekać z pół roku.

^witeg [1] dnia 24.10.2010 15:02 napisał:
soł kogz

*CC69 [1] dnia 24.10.2010 13:16 napisał:
lepiej do schowka ;P

^Immas [2] dnia 24.10.2010 13:12 napisał:
Moglbym prosic o pajecze spodnie w DA ? :)

^HaT [7] dnia 24.10.2010 13:00 napisał:
a uw ;D?

*CC69 [1] dnia 24.10.2010 12:43 napisał:
a ja na karmie xD

*Corvus [2] dnia 24.10.2010 12:38 napisał:
A ja jako 1 na atlancie:P

^HaT [7] dnia 24.10.2010 12:32 napisał:
jako 1 na sk :)

*CC69 [1] dnia 24.10.2010 12:08 napisał:
Twoje doswiadczenie wzrasta o 12500! Udalo Ci sie rowniez zarobic 250000 zlota!

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00665 sekundy, 0.56207 MB