Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Uciekajcie szczury!" napisany przez Kudja dnia 01.05.2011

Z okazji 1go maja, z okazji urodzin Hita - tłuczemy dzisiaj do późnych godzin wieczornych Szczury trawiaste. Pierwsze 3 miejsca z największą liczbą zabić zostaną nagrodzone.
1. jeden statpack
2. dwa cukierasy
3. jeden cukieras

Do dzieła. Nagrody zostaną przyznane pomiędzy godziną 22 a 24, wtedy zostaną wyłonieni zwycięzcy.

Ranking można znależć w Events (na samym dole lewego menu).


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

Master_Blue_Water ~Kudja [1] dnia 02.05.2011 12:03 napisał:
Wyniki KARMAZYN 1. Ex aequo SC0FiElD i Pink_Panthera 3. kene 4. limak 5. morningbat 6. kuna 7. radziu666 8. CC69 9. Scr@b 10. *Morfeusz* Wyniki ATANTYKS 1. SC0FiElD 2. siwyyy 3. Adriano18 4. CichyBoss 5. P@tito 6. Buuum 7. Tsurugu 8. wiśnia666 9. lord_x 10. Olimpijczyk Wyniki SMOCZA 1. SC0FiElD 2. smichu 3. Cień 4. marchello82 5. partel 6. *PowerSpid* 7. Gashanatantra 8. Togi 9. gutekgdstce 10. cyryl

Master_Blue_Water ~Kudja [1] dnia 01.05.2011 23:23 napisał:
Nie zawsze zajmuje się pierwsze miejsce.

sir ^Dupcingas [7] dnia 01.05.2011 23:20 napisał:
to trzeba było nie wydawać albo wydać tyle żeby się zwróciło. nie na wszystkim musisz zyskać

^wiśnia666 [2] dnia 01.05.2011 20:58 napisał:
aha i jeszcze jedno co da to 100k jak Ci co maja od 7-10 wydali na pr po 700/800k ...

^wiśnia666 [2] dnia 01.05.2011 20:55 napisał:
dostawa do KB witek C !!! na atl nie ma juz w ogóle witek chcem isc na kryske a tu du** nie pójdę tak szybko bo nie ma witek sa moze 4/5 ale ceny jakie ... po 800/900k za sztuke sie cenia ... DOSTAWA WITEEEEEEK C a nie magnusow witki pójdą na strażników a magnusy zostana i rozwala rynek jezeli da sie go jeszcze rozwalic ... !!!!!!

sir ^Olimpijczyk [2] dnia 01.05.2011 19:10 napisał:
było by miło spełnić obietnicę i załatwić sprawy helpa, wielokrotnie obiecywane było załatwienie helpów a ja czekam już kilka miesięcy

^TioLa [1] dnia 01.05.2011 19:05 napisał:
zbroi typu membrana i oczko vexa jest mało, pajęczych tez na karmie nie da sie dorwać w normalnej cenie

~Isengard [1] dnia 01.05.2011 18:45 napisał:
taaa..na pewno dlatego nie kupuja ze takie tanie :d

^Pink_Panthera [1] dnia 01.05.2011 18:17 napisał:
dostwany ok, ale na karmie tylko witki i koks, wszystkiego innego jest tak dużo że już nikt nic nie kupuje choć tańsze niż barszcz kaszebski z marmeladą jądrową

^torcida_1999 [7] dnia 01.05.2011 18:08 napisał:
to zrobcie chociaz przecene tych itemow ktore juz sa w KB...

^Tsurugu [2] dnia 01.05.2011 17:39 napisał:
no i kosc +2 ;)

*Hurricane [2] dnia 01.05.2011 17:17 napisał:
ten +2 ;)

*Hurricane [2] dnia 01.05.2011 17:17 napisał:
to chociaz do DA magnus magnorum sztuk 1 :P

Master_Blue_Water ~Kudja [1] dnia 01.05.2011 16:53 napisał:
Na razie dostaw do KB i DA nie będzie. O świątyni wiem i postaram się przycisnąć Vexa, żeby to załatwił, ale nie potrafię powiedzieć, kiedy uda się zakończyć sprawę.

Master_Blue_Water ~Kudja [1] dnia 01.05.2011 16:51 napisał:
sorry, pośpiech niszczy dobre chęci - oczywiście miejsce 4 również 200.000

DJ_Crimson ^radziu666 [2] dnia 01.05.2011 16:45 napisał:
Przydałaby się przemyślana aktualizacja świątyni,żeby oczyścić świat z przedmiotów,których ludzie nie chcą kupować ,a nie jakaś dostawa -_-

^Tsurugu [2] dnia 01.05.2011 16:34 napisał:
dostawa by sie bardzo przydała

*Hurricane [2] dnia 01.05.2011 16:31 napisał:
właśnie dostawa by się przydała. Magnus magnorum +2 czy coś :)

*CC69 [1] dnia 01.05.2011 16:31 napisał:
dzięki Kudja :)

^Krystyna [2] dnia 01.05.2011 16:29 napisał:
pomnazacze hp by sie przydaly...

DJ_Crimson ^radziu666 [2] dnia 01.05.2011 16:28 napisał:
Ta,nawrzucają gównianych Magnusów,a potem innych broni nie można sprzedac...Dostawy tylko rozwalają rynek

^lord_x [2] dnia 01.05.2011 16:24 napisał:
dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa dostawa plisssss:D

^Immas [2] dnia 01.05.2011 16:15 napisał:
Zdrowka HiT (sto lat to chyba najwiekszemu wrogowi bym nie zyczyl ;D)

^koko [7] dnia 01.05.2011 15:59 napisał:
a miejsce 4 dostanie bana

^torcida_1999 [7] dnia 01.05.2011 15:45 napisał:
a moze lepiej jakas dostawa do KB lub DA ?

Master_Blue_Water ~Kudja [1] dnia 01.05.2011 15:45 napisał:
CC69 - dla Ciebie specjalnie: 23:41 ;)

Master_Blue_Water ~Kudja [1] dnia 01.05.2011 15:43 napisał:
Miejsca 5-6 dostaną po 200.000, miejsca 7-10 dostaną po 100.000

^Pink_Panthera [1] dnia 01.05.2011 15:37 napisał:
pierwsze 50 miejsc powinno coś dostać....

^robczis [1] dnia 01.05.2011 14:08 napisał:
szczury mobile

^wiśnia666 [2] dnia 01.05.2011 14:08 napisał:
pierwsze 10 miejsc powinno dostac cos a nie ... 3

*CC69 [1] dnia 01.05.2011 13:21 napisał:
prosze o dokładną godzinę końca eventu

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00652 sekundy, 0.56182 MB