Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Obiecany piątek !" napisany przez Immas dnia 23.09.2011

Tak jak pisałem wcześniej dziś zajmę się umileniem wam weekendu ;)

- Pierwszą atrakcja będzie nowy boss, a skoro jest nowy admin i nowe podejście do gry to i boss będzie wyrzucał przedmioty zamiast kasy i doświadczenia. Cały czas zastanawiam się co to będzie ale najprawdopodobniej losowa bron lub uzbrojenie, oczywiście uzależnione od poziomu gracza.
- Zajmę się również krótką sprzedażą w domu aukcyjnym (pomyślę jeszcze jak uwolnić rynek od nadwyżki pieniędzy)
- Królewskiego nie będę na chwilę obecną uzupełniał :)
- Na mapach pojawi się trochę Szczurzej krwi (w związku z nową mapą)

Aaa!!! Zapomniał bym, głupi Immas, głupi... Wieczorem 1 AB do GD!

Start o 20:00 lub 20:30.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^DorianGrey [8] dnia 23.09.2011 17:37 napisał:
skup sie nie na nadmiarze kasy, tylko na niedoborze eq. zwlaszcza dla graczy ze sredniej polki

^Olimpijczyk [1] dnia 23.09.2011 16:15 napisał:
widać, że jest jeszcze rodzynek, któremu się chce coś zrobic dla wszystkich, Immas oby tak dalej to w następnych wyborach głosujemy za Tobą do sejmu, ale oczywiście nie z PIS-u :)

^Pink_Panthera [1] dnia 23.09.2011 15:23 napisał:
chyba lubie tego pana. trza mu wymyśleć przezwisko, a że "immas" to mi się z pokemonami kojarzy to nazwe go "magnemite". więc magnemite użyj hydro pompy i zmyj negatywne pozostałości po śladach dawnego cc

^TomP [2] dnia 23.09.2011 14:36 napisał:
A ja bym zrobił tak: Skoro są 3 mapy i jedna w przygotowaniu to wprowadziłbym na każdej odpowiednio silniejszych bosów i odpowiednio lepsze itemy do znalezienia tylko na danej mapie i np. siła bosów na 3 mapie mogła być taka jak na 1 mapie 1-3levelowca, niech kasa i xp zostaną takie same ale niech gracze zaczną się pocić na exploracji, do tego wracając z mapy wyższej na niższą wraca się gołym (bez tego sprzętu dostępnego od wyższej mapy, jedynie z takim który można zdobyć na niższej mapie, by zapobiec przemytowi:P)np, na 4 mapie sayan to coś normalnego, ale nie damy rady przejść z nim na mape 3, do tego żeby się dostać na kolejną mapę trzeba mieć odpowiedni lvl, a podróż by trwała kilka godzin by zapobiegać częstemu przechodzeniu z mapy na mape

^Warren [1] dnia 23.09.2011 14:14 napisał:
Immas co z piekarnią ?

^Addzik [2] dnia 23.09.2011 14:08 napisał:
Mam też jeszcze inną wizję. Można by stworzyć również jednego gada, który będzie wydawał nagrodę proporcjonalnie cenną do ciosów zadanych. Stwórzmy(Ty stwórz ;p) bossa, na którego każdy będzie mógł pójść, mając świadomość, że coś dostanie. Jak to widzę, otóż strażnik taki ma powiedzmy 100000hp, jako przykład oczywiście, zadaje obrażenia jedynie koncentracją. Jeżeli polegniemy, a jemu pozostanie przykładowo 50000hp, wtedy otrzymujemy nagrodę z takiego, a takiego przedziału, jeżeli będzie to 90000hp, wtedy odpowiednio mniejszą, etc. W takiej walce uprzywilejowani byliby gracze z buildem półelfa, ale może da się to jakoś rozbudować, tak by każdy miał szanse. Boss ponownie, okresowy ;) Pomysł trochę niedopracowany, ale może sugestia się rozwinie, jeśli inni dorzucą kilka groszy.

@Immas [1] dnia 23.09.2011 14:00 napisał:
Addzik, taki system bedzie prezentowac nowa lokalizacja ;)

*Khal Deepack [1] dnia 23.09.2011 13:56 napisał:
dziś melo

^LordVlad [1] dnia 23.09.2011 13:54 napisał:
Suszymy ząbki panowie ;P

^Addzik [2] dnia 23.09.2011 13:49 napisał:
Nie lepiej byłoby wstawić bossa, którego można pokonywać co powiedzmy miesiąc, a on wyrzuca przedmioty takie jak jedzenie, pomnażacze, etc? Można by tworzyć strażników, specjalizujących się w danych itemach. Np Pan Doktor za każde zwycięztwo wyrzuca z siebie jakiś pomnażacz HP(hp = zdrowie, łatwo skumać), boss Łasuch wyrzuca z siebie żarcie, etc :)

^MegaOrk [8] dnia 23.09.2011 13:44 napisał:
FuCk YeAh!

*Hurricane [2] dnia 23.09.2011 13:42 napisał:
o tak, małe co nieco do DA się przyda ;)

^Warren [1] dnia 23.09.2011 13:35 napisał:
;DDDD

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00669 sekundy, 0.56298 MB