Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "System walki" napisany przez Immas dnia 26.09.2011

Mam propozycje małej zmiany, która mogła by znacząco wpłynąć na rozgrywkę:
- Limit w banku 1.000.000 złota (odsetki 3%)
- Za zabicie gracza otrzymywało by się procent posiadanej przez niego gotówki

Jakie plusy ma to rozwiązanie ?
Teraz zamiast biegać z 20, 10 mln złota w ręce, gracze zaczęli by inwestować. Wartość przedmiotów była by względnie stała ponieważ to nimi by handlowano.

Jeżeli ten pomysł by podchwycił, postaram się przygotować szczegółowy plan.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^Isengard [1] dnia 27.09.2011 10:05 napisał:
bank, niczego nie wnosi. popraw dostepnosc eq. a propomowanie najsilniejszych nic dobrego nie przyniesie.

^konrad89 [1] dnia 27.09.2011 01:58 napisał:
Otrzymujemy procent gotówki posiadanej przez gracza ale graczowi nie ubywa kasy. Wtedy pomysł ok. Co do banku to 800000 i ten sam procent co jest

sir ^kubasku [1] dnia 27.09.2011 00:11 napisał:
Hahaha widzę, że gra się jednak zmienia na gorsze! Na czym my mamy zarabiać?! 3% odsetki to chyba na otarcie łez! Najsilniejsi będą mieli najwięcej kasy, a jaki to ma sens? Trzeba ożywić rynek, ale nie kosztem pieniędzy, które się ciułało tyle lat

^LordVlad [1] dnia 26.09.2011 18:16 napisał:
Mnie też się ten pomysł nie podoba. Gram w nią jeszcze właśnie dlatego, że tego nie ma. Grałem w kilka takich w których obowiązywały takie zasady i kiedy po kilku dniach powolnego ciułania kasy zostałem po kilku atakach z 0 odechciało mi się grać. Te grube miliony posiadane przez najbogatszych są efektem tego, że nie ma w co inwestować i to to należało by zmienić.

^wujek_zło [1] dnia 26.09.2011 17:54 napisał:
to sie nazywa piramida finansowa, minusem jest to, ze jak w koncu ci na dole przestają inwestować, to piramida robi dups

~Rusek [1] dnia 26.09.2011 16:36 napisał:
pomysl o biedniejszych low-lvlach

sir ^polishkiller [7] dnia 26.09.2011 16:15 napisał:
stanowczo nie

#wyplat4 [1] dnia 26.09.2011 14:33 napisał:
to nie zmienilo by faktu biegania z duza kasa graczy top co wiecej mieli by coraz wiecej kasy bal bys sie ruszyc kase np na licytacje bo pare atakow i kasy niet czyli co liczenie kasy za eq jakie ma sie w skrzyni i dopuszczenie na tej podstawie do licytacji potem np tydzien na zalatwienie kasy czyli sprzedaz gratow ze schowka itd troche to okropnie wyglada sam przyznasz

^MegaOrk [8] dnia 26.09.2011 12:42 napisał:
jestem na nie, bo to jest kradzież w biały dzień a odsetki z banku mogły by rosnąć wraz z levelem, bo im wyższy level tym więcej się potrzebuje na nowy ekwipunek...

+Meno [2] dnia 26.09.2011 11:37 napisał:
Jestem za zwiększeniem odsetek w banku wraz z lvlem.

sir ^Cień [7] dnia 26.09.2011 11:15 napisał:
ewentualnie mozna bylo by takie cos wprowadzic dla lvl nizszych ktore ubija wyzsze a nie na odwrot

^Wyplat1 [8] dnia 26.09.2011 10:36 napisał:
adzik to wsparcie nowych to likwidacja kasy zapomogowo pozyczkowej?

sir ^Dupcingas [7] dnia 26.09.2011 10:22 napisał:
moznaby kupic z 500 mixtow zdrowia, rozbroic i lac. zysk jakies kilkanascie milionow na lajcie

sir ^Cień [7] dnia 26.09.2011 09:22 napisał:
zły pomysł.. najsilniejsci zdominowali by gre ;d

^Addzik [2] dnia 26.09.2011 09:10 napisał:
Pierwsze, tego typu rozwiązanie mogłoby generować jakieś podkładanie się, jakieś lewe przerzucanie kasy z konta na konto, etc. Po drugie cały czas jęczymy o tych nowych graczy, tak na prawdę to problemy niowych pojawiają się, gdy docierają do powiedzmy 60-7- lvlu. Przecież nowi są w stanie tłuc nawet po 200-300 gości przez pierwsze 40 lvli, tyle mamy nieaktywnych kont. Z tego są w stanie czerpać niezły dochód, dodatkowo kręcąc się po expo są w stanie zebrać sporo skarbów. Pr również mają od cholery, jeśli tylko pomyślą i wykupią źródło energii. NA początku lvle się wbija po kilku walkach, po każdym lvlu dostajemy prki, więc ktoś z 40lvlem może mieć nawet kilkaset pr w magazynie i wykorzystać to na expo. Nie róbmy z nowych debili. Im potrzeba tylko dobrego poradnika. Ostatnia myśl to protekcja nowych przez wyjadaczy, którą dawno temu proponowałem Vexowi, ale to olał, dokument z pomysłem zgubiłem, ale naszkicuje to sobie ponownie i jakoś Ci Immas wyślę.

^bykszak [2] dnia 26.09.2011 09:00 napisał:
System bankowy zostawiłbym jakim jest, ale z jedną zmianą: większe odsetki dla początkujących graczy, powiedzmy do 25 lvla. Jak już słusznie zauważyli inni icie za gotówkę sprowadzałoby się do tego, że opłacałoby się walczyć z majętnymi graczami, chyba że byłby to bardzo mały ułamek rzędu kilku setnych do dziesiętnej procenta. Poza tym wprowadzenie tego systemu uderzyłoby w nowych graczy, którzy walcząc między sobą nie mieliby dużej możliwości generowania dochodu.

Master_Blue_Water ^djfranki [1] dnia 26.09.2011 08:55 napisał:
też jestem na nie. bogaci będą kupować wszystkie artefakty drogie i nie będą sprzedawać tylko trzymać w schowku na wymiany jakieś. Jeśli chodzi o bank, to limit wpłaty i odsetki powinny być uzależnione od lvl gracza.

~Hepson [1] dnia 26.09.2011 08:46 napisał:
Co do banku to jestem na nie Procent posiadanej gotówki gracza OK pod warunkiem że gracz nie tracił by tej kasy, bo teraz za wygraną dostaje się marne grosze.

*FIHU [1] dnia 26.09.2011 07:48 napisał:
Ja także jestem na nie, procent kasy i tak nie jest za duży. Bank bym zrobił bez limitu, można wpłacać ile się chce, ale tylko do 2kk by liczyło odsetki, dalej nie

*Hurricane [2] dnia 26.09.2011 07:29 napisał:
stanowczo jestem na nie co do takich zmian w systemie. nigdy sie kasy nie tracilo za przegranie walki i lepiej zeby tak zostalo, co najwyzej moznaby tracic expa ale tylko jak kogos atakujesz i przegrywasz ;)

^Afro [7] dnia 26.09.2011 07:10 napisał:
albo umiejętności rozwijać, uzdrawiać i rozbrajać mixami tych najbogatszych, wziąłeś to pod uwagę też ?

^Afro [7] dnia 26.09.2011 06:48 napisał:
lipa pomysł - najsilniejsi więcej będą zarabiali na tym niż tracili kasy, po 10 - 50 a nawet 100tyś złota za walkę? lipa

^arti55555 [1] dnia 26.09.2011 06:36 napisał:
a co z graczami ktorzy maja ekwip najlepszy od groma itemow w schowku i pelno kasy, a poza tym ten pomysl znowu nabije kase najsilniejszym

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00676 sekundy, 0.56297 MB