Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Program partnerski" napisany przez Immas dnia 29.12.2011

Żadna nawet najdroższa kampania reklamowa nie jest tak dobra i silna jak zadowolony gracz polecający grę innym.
Proponuję zmianę programu partnerskiego w kierunku:

Mentor - Nowy gracz

Zadanie mentora sprowadzało by się do pokazania świata CC nowemu graczowi. W zamian po miesiącu gry i osiągnięciu minimum 40 poziomu przez nowego gracza, mentor otrzymywał by 250.000 złota i 0.5% doświadczenia.
Gracz który dopiero wkracza w świat CC otrzymał by 100.000 złota na start oraz specjalny ekwipunek na 40 poziom (ekwipunek byłby przypisany wyłącznie do gracza i nie mógłby by zostać odsprzedany).

Czy podoba się wam taki pomysł ?
Oraz jeżeli macie własne propozycje proszę pisać w tym temacie, lub bezpośrednio na helpdesk.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

sir ^Robson [2] dnia 05.01.2012 00:39 napisał:
W cc jest pewna padaczka z pomocą nowym graczom. Kilka razy miałem możliwość zaprosić tutaj rl znajomych, ale nie ma opcji jak takim ludzią pomoc na start i ogolnie w trakcie gry. Interakcja jest kontrolowana z powodu przestarzałego regulaminu, teorii spiskowych, nadgorliwych modów i fobii administracji przed multi, wymianami międzyświatowymi itp, itd... Przypomne, że największy rozkwit cc był w czasach kiedy tylko multi były zabronione, kody sprzedawało sie jak i gdzie sie chciało i praktycznie każdy miał postacie na każdym z światów. Ogarnięci się dorabiali grając i kombinując, a lenie i ludzie chcący się wspomagać robili przelewy. Była większa konkurencja i większe perspektywy. Do tego wszystkiego dochodzi fatalny drop na explo i ogolny zastuj gospodarczy połączony z niezadowoleniem społecznym. Nowi gracze nie znajdą tu zabawy i tego czegos co wielu z nas uzależniło od CC. Co do samego programu partnerskiego to ja bym to zrobił inaczej. Dla kazdego nowego gracza coś więcej na start, do 10 lvl-a mozliwosc wybrania mentora. Od tego momentu protegowany dostaje na start cos na styl prezentu swiatecznego- w nim jakies graty potrzebne w grze, jedzonko, witki itp. Chce to sprzeda, lub uzyje. Poźniej co 10lvl-i nastepne paczki. Nowy w cc szybko sie nudzi bo ta gra na poczatku nie oferuje za wiele. Za wszystko sie płaci pr, a jest ich bardzo mało i nie mozna sie zbytnio skupic na grze. Kilka minut dziennie i koniec zabawy. Proponuje dawac takie paczki co 10lvl-i, ale bez sprzetu. Daj ludzią opcje na zdobycie kasy na itemki i niech handlują ;D Co do samych mentorów to tutaj tez proponuje nagrody dla mentora co 10 lvl-i. Jakiś exp, kase moze tez jakies paczuszki. I za doprowadzenie protegowanego do 60lvl-a jakis fajny bonus- tutaj myśle raczej o koksie, bo to wszystkim sie przydaje najbardziej... Oczywiście ta koncepcja jest czysto teoretyczna i wymaga dopracowania i wielu pewnie ją zna z innych gier...

@Immas [2] dnia 30.12.2011 12:29 napisał:
Odnośnie ekwipunku to podam wam parę plusów. Gracz co prawda dostał by pełen set (hełm, zbroję, spodnie, tarczę) ale były by one słabsze niż przedmioty na ten właśnie poziom. Druga sprawa gracz nie mógł by ich sprzedać tym samym nie psuł by się rynek od zalewu tanich przedmiotów. Wy za to zyskalibyście kolejnego potencjalnego klienta to waszych butików.

^Wyplat1 [8] dnia 30.12.2011 07:54 napisał:
pomysl sam w sobie nie jest zly a malkontentom powiem tyle: Pół procenta doświadczenia to bardzo dużo :P zobaczcie graczy z topki to zrozumiecie o co mi chodzi ile czasu oni musza bic innych zeby wbić swoje 0.5%. A ze ci z top mogą sporo podpowiedziec nowym nie musze tlumaczyc chyba. co do multi no coz to zawsze mozna wysledzic trzeba tylko temu poswiecic troche czasu.

^Patrix01 [1] dnia 29.12.2011 23:45 napisał:
bez ekwipunku... bo jesli beda miec itemy , to rynek bedzie stal... a tkato beda kupowa rzeczy i kredyty :D

Master_Blue_Water ^Tasuki [1] dnia 29.12.2011 23:22 napisał:
aż takich tłumów graczy chcących się wytrenować szybko do 40 to ja nie widzę, więc 0,5 exp no hmm żeby to było z 10% to było by to zachęcające :D

~FighteR [2] dnia 29.12.2011 23:11 napisał:
i co mam tu chwalić hehe

^Herodot [2] dnia 29.12.2011 21:51 napisał:
n ie najgorszy pomysł ale z ta odsprzedażą to macie chopla.

^$oul [2] dnia 29.12.2011 21:34 napisał:
Hmm moze zamiast programu wprowadzenie SponsorPay ?? Sponsor by kupowal kody :)

sir ^Dupcingas [7] dnia 29.12.2011 20:04 napisał:
miał być iwent na exploru i wymiana prwstkw w śwtn na staty

*Redzik [1] dnia 29.12.2011 19:56 napisał:
Ja uważam, że program powinien być zamknięty ...

sir ^_Ajk [7] dnia 29.12.2011 17:55 napisał:
wprowadź lepiej drugi ranking graczy wg zdobytego respektu,może to zachęci niektórych do wykonywania zadań

^piter666 [2] dnia 29.12.2011 17:38 napisał:
Mi się tam pomysł podoba:)

^siwy1523 [7] dnia 29.12.2011 17:25 napisał:
a moze muliti zobic? gacze inni beda mogli miec klopoty

DJ_Crimson ^radziu666 [2] dnia 29.12.2011 17:09 napisał:
"Żadna nawet najdroższa kampania reklamowa nie jest tak dobra i silna jak zadowolony gracz polecający grę innym." Widzisz tu jakichś zadowolonych graczy?

~Verac [2] dnia 29.12.2011 17:08 napisał:
Dla mnie pomysl slaby.Moze zajmiemy sie przekretami graczy i sprawa nowych moderatorow? System ref-link bylby o miliard razy lepszy.Ciekawy jestem w jaki sposob chcesz kontrolowac dziesiatki graczy czy wywiazuje sie z tego systemu... Chyba ze to bedzie polegalo na tym ze jakies multi doda do zakladki mentor moj nick i ja dostane bonusy...

^bykszak [2] dnia 29.12.2011 16:55 napisał:
"W zamian po miesiącu gry i osiągnięciu minimum 40 poziomu" - Jak osiągnie wcześniej, albo później lub stanie na 30? :p Pomysł fajny, szkoda, że ceny eq tak podskoczyły po wprowadzeniu kowala. Mentorem byłby polecający, czy każdy może się zgłosić? Co z ludźmi którzy będąc mentorem wykorzystają nowych do przekrętów?

*LordOfDeath [2] dnia 29.12.2011 16:41 napisał:
z eq zly pomysl, ale reszta ok.

~WarmaX [1] dnia 29.12.2011 16:07 napisał:
myślę że ujdzie, ale trzeba by było zaostrzyć sprawdzanie IP czy przypadkiem ktoś sobie nie koxi, bo zaraz bedzie w pyte multi. 40 lvl wbić to nie problem teraz..

*PikPokOo [1] dnia 29.12.2011 15:55 napisał:
250k za osobe malo troche ale pomysl dobry

^Hightower [8] dnia 29.12.2011 15:27 napisał:
Jestem za super pomysł! Może coś nowego do klanu wprowadzicie?

^Shekutnik [1] dnia 29.12.2011 14:52 napisał:
no kiepska sprawa z tym eq nadal wszystko bedzie stalo btw co ze swiatynia i wulgatami oraz treo ?

^TomP [2] dnia 29.12.2011 14:27 napisał:
z ekwipunkiem lipa bo skoro go ma to nie kupie więc przedmioty na 40 lvl i około bedą bezwartościowe, lepiej gdyby miał zagwarantowaną pewna kwotę po osiągnięciu 40 lvlu którą może wydać na sprzet, koks czy co tam bedzie chciał

^Pink_Panthera [1] dnia 29.12.2011 14:20 napisał:
ee, nuda.

^Isengard [1] dnia 29.12.2011 13:13 napisał:
robimy multi ;P

^pewich [1] dnia 29.12.2011 13:07 napisał:
tak tak tak!

^SeXoriuS [8] dnia 29.12.2011 13:00 napisał:
goood idea

~free4love [7] dnia 29.12.2011 12:54 napisał:
nie najgorszy pomysł . :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00593 sekundy, 0.56337 MB