Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Nowyu mechanizm szybkości broni" napisany przez VeXoriuS dnia 19.08.2007

Wprowadzony został nowy mechanizm działania atrybutu szybkości broni. Testowany on był narazie w stworzonym specjalnie do tego celu symulatorze, więc wymaga jeszcze przetestowania ze strony graczy. Nowy speed zakłada, że im większa jest różnica między speedami broni przeciwników to tym większa jest szansa na zadanie ciosu przez gracza, którego speed jest większy. Skrypt powinien działać też w taki sposób, że gracz, który posiada broń z mniejszym speedem od nas nie ma prawa zadać podwójnego ciosu. Aktualizacja (22:20): Nowa wersja skryptu "speedu", powinno działać na 100%


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^Shekutnik dnia 21.08.2007 16:53 napisał:
mi to tam nie przeszkadza hehe moze wkoncu bedzie lepiej cheaterzy hehehe

~Miszczu dnia 21.08.2007 12:50 napisał:
VeX bo jak zaatakowalem Borusie na 15lvl-u to ja mialem pierwszy atak O_O

~$oul dnia 21.08.2007 07:51 napisał:
Wicek ja bym się cieszył z takiego obrotu sprawy chyba ze dla ciebie mała rolę odgrywa lvlowanie. Mam pytanie do adminów czy mayl admin@ccrpg.pl jest aktualny?

^wicked_whisper dnia 21.08.2007 07:05 napisał:
No ja również uważam,że speed wchodzi za często.Moja walka z djfrankim.Ja mam Triistana speed 0 ,on Inbred -1 i wchodzi potrójny cios;)No i biedak przegrywa;)Trzeba to bardziej zrównoważyć.Nie twierdzę,żę ma wcalenie działać,ale nie powinno byc decydującym czynnikiem w walce.Poza tym będzie rewolucja na rynku cenowym.Powerhit będzie Hitem:)

^Fenrir dnia 21.08.2007 00:01 napisał:
qrde. bo nie masz skilla "outdoorsman".. i wpierdzielając sie w kryjówkę dzikiego stwora inicjatywa należy do niego.

^dyfc dnia 20.08.2007 23:31 napisał:
hmmm... racja. nie bralem tego pod uwage. moj blad. nie ma tematu :)

sir ^kacperus dnia 20.08.2007 23:22 napisał:
Kur@ rzuca urok 'spowolnienie' na przeciwnika dyfc ! byc moze dlatego

^dyfc dnia 20.08.2007 23:18 napisał:
Vex popatrz: Raport odbytej walki z Kur@ Kur@ rzuca urok 'spowolnienie' na przeciwnika dyfc ! dyfc rzuca urok 'okaleczenie' na przeciwnika Kur@ ! dyfc korzysta ze zdolnosci 'koncentracja' i zadaje Kur@ 90.57 obrazen Kur@ zadal 336.82 obrazen. dyfc posiada jeszcze 758.18 HP. Kur@ korzysta ze zdolnosci 'koncentracja' i zadaje dyfc 77.18 obrazen dyfc zadal 329.92 obrazen. Kur@ posiada jeszcze 801.95 HP. jakim cudem w takim razie on zaczyna walke jesli ma o 10 mniej zrecznosci?

^dyfc dnia 20.08.2007 23:02 napisał:
dokladnie. mam to samo co qrde...

DJ_Crimson ^qrde dnia 20.08.2007 22:05 napisał:
mam ponad 120 zrecznosci i skorpion pustynny zaczyna walke? wiec nie mowcie ze zaczyna walke ten kto ma wiecej zrecznosci.

prince ^rysiek dnia 20.08.2007 21:55 napisał:
Vex a na atlantis nie daloby rady dac powerhita????

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 20.08.2007 21:08 napisał:
Miszczu od zręczności, chyba że wtedy akurat spid wejdzie, który zadziała na zasadzie "wybicia z siodła pierwszeństwa" ;)

*Redzik dnia 20.08.2007 20:33 napisał:
100 -;o)

*mod_04 dnia 20.08.2007 19:51 napisał:
i git :P

^m_icha_l dnia 20.08.2007 19:14 napisał:
miszczu dobre pytanie

~Miszczu dnia 20.08.2007 18:46 napisał:
loooool jaka walka xD a od czego zalezy kto rozpocznie walke? od spd broni czy od zrecznosci?

~blanco7 dnia 20.08.2007 18:14 napisał:
http://pliki.ccrpg.pl/cd9e6c3111cbab0d4d176d2c6ff4330b/ haku tu masz raport^^

~Haku dnia 20.08.2007 18:11 napisał:
walka ja spd 1 vs spd 3 typowi weszło 5 ataków pod rząd....

^MarneSzanse dnia 20.08.2007 14:09 napisał:
przeciez starozytny i canon nie moga byc lepsze od oscyla i gniewosza :/ ...rozpatrz to Kubo...

^MarneSzanse dnia 20.08.2007 14:08 napisał:
to moze czas zmienic speeda starych broni bo wychodzi na to ze sa teraz zbedne w grze ... :/ powaznie speed za czesto wchodzi ...bronie z ujemnym speedem nie maja juz sensu..

~farmer dnia 20.08.2007 12:23 napisał:
walczyłem z kolesiek którego broń miała speed +1 a moja ma 0 i on zadawał po dwa/ trzy uderzenia pod rząd a ja po jednym:/

^dyfc dnia 20.08.2007 11:33 napisał:
czym walcza skorpiony? zdarza sie tak ze one zaczynaja walke i wchodza im dwa ciosy pod rzad (chybienia w zasadzie). tak powinno byc?

sir @VeXoriuS dnia 20.08.2007 10:29 napisał:
Myśle, że nie. Wreszcie jest tak jak powinno być.

prince ~Krzysztof dnia 20.08.2007 10:26 napisał:
no to to chyba zabiło możliwość noszenia broni ze spd -3:)

sir @VeXoriuS dnia 20.08.2007 10:10 napisał:
Zmniejszyłem jeszcze częstotliwość występowania spida, zobaczymy jak to będzie.

^m_icha_l dnia 20.08.2007 09:19 napisał:
to może napisze tutaj bo gdzie indziej nikt nie czyta, schevtzoo ostatni jak zbierałem kulki to dałem co najmniej 4kk za kryśke a mam o ile się nie mylę najnowszą na atlantisie i jak wprowadzili oscy,gniewka,sinusa to kryśka stała się dużo gorszą bronią a 2 razy droższą i tu mój pomysł a mianowicie podnieść staty kryśki gdzięs do 65-70 ale zwiększyć lvl do 65 co najmniej bo na 60 lvl jest już sinus który ma wieksze dmg a reszte taką samą,nie pisze tego tylko dlateo że mam kryche i chce żeby była najlepsza ale pisałbym to gdybym jej nie miał bo powinna być elitarną bronią w grze bo nie jest dostepna nigdzie indziej niż u smoka i u graczy(żadko)

sir ^Gabatorix dnia 20.08.2007 09:18 napisał:
schevcu popieram :] tylko vex na helpa wskocz i zrob COS z moja biedna krycha :] tez sie nameczylem;p

^cielakkkk dnia 20.08.2007 09:13 napisał:
chyba nie wmówicie mi że speed nie działał wcześniej, a teraz działa:))) miałem bronie +1 +3 cisy wpadały jak trzeba... co do broni-2... z reguły (przy dobrej zręczności) działał normalnie... ale raz na 10 walk potrafiła broń nie zaskoczyć... Pozostanę z wami jeszcze^^ dopóki mnie kolejna zmianą nie wkurzą

prince +Didziu dnia 20.08.2007 06:59 napisał:
Btw ''Nowyu'' ,chyba Nowy miało być :P

prince +Didziu dnia 20.08.2007 05:55 napisał:
Z moich walk wynika ,że częstszy spd mieli posiadacze Oscylatorów i Inbredów na mnie niż Kryształowcy.Przyznam tu jest coś nie tak.Nie wiem jak to po tych zmianach wygląda-potestuję z ludźmi i dam swój komentarz.Ale z tego co tu wnioskuję to lepiej mieć Kryształ i 0 koksu niż Gniewka i np 30 nadprogramowych...I tak przez spd będę po dupie dostawał.Powalczymy ,zobaczymy,pozdrawiam.

prince ^maany dnia 20.08.2007 01:25 napisał:
hmm zobaczymy jak to będzie chodzić w praktyce, ale jeżeli tak jak zrozumiałem to zacznie się wyścig szczurów po krychy, a cannon będzie lepszy od gniewa i oscy. Jak dla mnie wystarczyło poprawić bug związany z wchodzeniem podwójniaków na broni o mniejszym speedzie niż przeciwnika, bo wcale tak rzadko nie wchodziły podwójne ciosy na Krystynie vs. Gniew, Oscy czy Inbred. Zastanawiam się czy Cielakk nie ma racji mówiąc że kogoś z "góry" mocno to bolało. Czyli w tym momencie speed broni nie jest ważniejszy od statów postaci??

sir ^Aleksander21 dnia 20.08.2007 00:04 napisał:
Aleksander21 rzuca urok 'ogluszenie' na przeciwnika Saturas ! (Cannon - spd=0) Saturas rzuca urok 'spowolnienie' na przeciwnika Aleksander21 ! (Starożytny Miesz - spd=1) Saturas korzysta ze zdolnosci 'koncentracja' i zadaje Aleksander21 110.19 obrazen Aleksander21 zadal 265.37 obrazen. Saturas posiada jeszcze 152.63 HP. Aleksander21 korzysta ze zdolnosci 'koncentracja' i zadaje Saturas 85.23 obrazen Saturas zadal 286.77 obrazen. Aleksander21 posiada jeszcze 753.04 HP. Aleksander21 korzysta ze zdolnosci 'koncentracja' i zadaje Saturas 66.4 obrazen Saturas zadal 286.77 obrazen. Aleksander21 posiada jeszcze 466.27 HP. Aleksander21 korzysta ze zdolnosci 'koncentracja' i zadaje Saturas 0 obrazen Saturas zadal 286.77 obrazen. Aleksander21 posiada jeszcze 179.5 HP. Aleksander21 korzysta ze zdolnosci 'koncentracja' i zadaje Saturas 0 obrazen Saturas zadal 277.98 obrazen. Aleksander21 posiada jeszcze -98.48 HP. No coment chyba lepszy był stary system ;)

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 23:58 napisał:
danke szewcu - cała prawda całą dobę :) Sam bym lepiej nie ujął.

*schevtzoo dnia 19.08.2007 23:53 napisał:
Czytam komenty i niestety musze się odezwać: Did: Gniewek jest lepszy od Krychy i speed pomiędzy Krychą i Gniewkiem jest OK (w 90% walk moich-Krycha z Bardzo Boskim-Gniewek lub Borką-Gniewek ciosy szły na przemian a przypomnę speed Krycha +1 a Gniewek-2) i kup sobie Gniewka i 2 statpacki - no jasne walić frajerów co czas poświęcili, żeby Kruychę zdobyć lepiej Gniewek i 2 statpacki przecież speed jest sklepany-dzięki. Oscylator speed -1 a Gniewek -2 no to prawdziwy skandal Did, że przeciwnikowi co drugą walkę 2 ataki z rzędu wchodzą-jak to możliwe? A teraz cielakkkk: "jak ktoś z "góry" dostaje w pysk... to gra ma być zmieniana??" Kto niby z góry w pysk dostaje? i jak gra jest zmieniana? O tym, że speed jest sklepany było wiadomo nie od dziś i że będzie NAPRAWIONY też wiadomo nie od dziś - tak więc speed jest NAPRAWIANY a nie gra zmieniana!!!! Krycha w praktyce nie jest gównem no ale nagle okażę się że tak jak to mieli twórcy gry w zamierzeniu speed będzie się liczył to tym co nie zebrali 7 smoczych kul to ewidentnie to nie w smak!!! I nie wydawali w pytę kasy bo jak się umiało zakręcic i się pomęczyło i było cierpliwym to kulkę smoczą średnio za jakieś 400k się załatwiło czyli coś koł 3kk poszło na Krychę + doszły inne dodatki od Smoka no i tak miało być w zamierzeniu że masz dostać po tych trudach zajefajną broń a nie gówno. A na koniec zostawiłem sobie komenta Koperosa, którego wogóle nie powinno się komentować a jednak: SPEED W GRZE JEST NAPRAWIANY a nie zmienia się zasady po tak ktoś chciał, problemy z autoodświerzanie Koper? "byscie zajeli sie lepiej czyms pozyteczniejszym...co wszytskim sie przyda:)" - graty wypowiedzi Koper jesteśmy wszyscy duchami świętymi i wiemy co masz na myśli!!! A może się tak wysilisz i napiszesz czym np. admini mają się zając i może jakieś pomysły, co?? Ehhh szkoda słów. Pozdro

prince ^maany dnia 19.08.2007 23:50 napisał:
jest gorzej....

^sahiel dnia 19.08.2007 23:42 napisał:
Grunt, żeby nie było gorzej niż było :P

^Robert_Mistrz dnia 19.08.2007 23:32 napisał:
bo jakbys zawsze trafial wiesz co to by bylo?

^THC LORD dnia 19.08.2007 23:20 napisał:
jak i tak jest losowe to po co ten spd

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 22:41 napisał:
Blanco7, to jest losowe. Równie dobrze może się zdarzyć, że wejdzie Ci 4 razy. Innym razem wogóle Ci nie wejdzie

DJ_Crimson ^qrde dnia 19.08.2007 22:41 napisał:
spd -1 vs +1 mial nie wchodzic prawda? bo wchodzi na korzyść +1 :P

~blanco7 dnia 19.08.2007 22:37 napisał:
ładnie wchodzi:)) tylko ze na speedzie +3 kontra spd0 mi tylko 2 razy od rząd uderza...

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 22:36 napisał:
Spid nie może być tak decydujący w sumie, dlatego zwiekszyłem pule losowania w skrypcie o 1. www.ccrpg.pl/spid.php <- zainteresowanych zapraszam do zasady działania

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 22:32 napisał:
qrde - akurat kwestia "wchodzenia spida" to sprawa dyskusyjna, wymagająca zbalansowania Mi chodzi o to czy działa bez bugów :P

~blanco7 dnia 19.08.2007 22:30 napisał:
http://pliki.ccrpg.pl/60fc6956e71bf96a25c9e67ab907e21b/ anomalia:))

DJ_Crimson ^qrde dnia 19.08.2007 22:25 napisał:
moj spd -1 gościa 0 - w jednej walce spd x4 i x2 mu wszedł ... stanowczo przesada -_-

^dyfc dnia 19.08.2007 22:25 napisał:
wyglada ze dziala i to poprawnie ;] koles z sijle 2 ataki pod rzad (ja mam cannona)

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 22:21 napisał:
Zapraszam do testów po raz kolejny. BTW. Zdecydowałem jednak, że ja ktoś ma speeda -3 i walczy z przeciwnikiem o broni speed 3 to i tak ma szanse na dość normalną walkę.

~blanco7 dnia 19.08.2007 22:20 napisał:
kupta se wszyscy sinusy a nie na jakichś gniewkach walczycie:))

~blanco7 dnia 19.08.2007 22:09 napisał:
kurde nie po to wydaje 2kk na powerhita zeby teraz speed nie działał... jak walcze z kolesiem który ma bron na speed -1 to w czasie walki nie uderzam do 2 razy... a tym bardziej 4...

~Wandering#Monk2 dnia 19.08.2007 21:14 napisał:
to tak jakby ktos kupil bulwe za te 20+ kr i narzekal ze jest do dupy i rzadal jej poprawy.

^cielakkkk dnia 19.08.2007 21:08 napisał:
Dobra koniec gry... bana poproszę na 3 swiatach i skasowanie kont Nie będę w takim teatrze uczestniczyć

^cielakkkk dnia 19.08.2007 21:02 napisał:
berserk na celowaniu:))) to mnie by dotyczyło i też gniewka założyłbym i bym tłukł jednostrzałowo:

^kisiel83 dnia 19.08.2007 20:59 napisał:
Ale Cielakk przyznac musisz ze speed od czegos musi byc tez nie jestem za tym by byly jakies olbrzymie roznice ale jak sie nic nie zmieni to uprzywilejowana sytuacje maja beresker z celowaniem bo wezmie taki gniewoszka siadzie jeden strzal w walce z 65% dmg za celowanie i pozamiatane a jednak ja zaczynajac gre mialem na uwadze speed a pozniej okazalo sie ze to sciema.Owszem narazie nie dziala ale poczekaj po zakonczeniu prac mysle ze wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec

sir ~Koperos dnia 19.08.2007 20:58 napisał:
Popieram cielakkkka, mowi prawde. to ze inni narzekaja to nie jest powod do zmieniania wszytskiego. I tak wszytskim dogodzic nie mozna.....byscie zajeli sie lepiej czyms pozyteczniejszym...co wszytskim sie przyda:)

sir ~Koperos dnia 19.08.2007 20:58 napisał:
Popieram cielakkkka, mowi prawde. to ze inni narzekaja to nie jest powod do zmieniania wszytskiego. I tak wszytskim dogodzic nie mozna.....byscie zajeli sie lepiej czyms pozyteczniejszym...co wszytskim sie przyda:)

^cielakkkk dnia 19.08.2007 20:53 napisał:
btw gniewosz wcale nie jest zbugowany... jeśli kryształowy miecz w praktyce jest gównem, to nie róbcie z niego teraz super sprzęta po to by ci co wydali w pytę kasy mieli satysfakcję

^cielakkkk dnia 19.08.2007 20:41 napisał:
jak ktoś z "góry" dostaje w pysk... to gra ma być zmieniana?? może mi berserk zmienicie na 5% jeszcze??? i tak znajdę sposób na VICTORY^^

prince +Didziu dnia 19.08.2007 19:13 napisał:
Wybacz Schev,ale Gniewek nie jest jakimś tam badziewiem..Bo jest lepszy od Krychy.. Spd pomiędzy krychą a gniewem był zawsze dobry,nie wiem jak jest od dziś,bo nie walczyłem z żadnym graczem mającym kryche.Z innej beczki,nikt nie każe kupować maanemu krychy,lepiej gniewka i 2 staty,na pewno lepiej na tym wyjdzie. Jedyne jakie wady widziałem w spdzie to to iż gdy ja mam Gniewosza,Rywal Oscy ,to gdy on atakuje mi wchodzi spd,a jak ja kogoś atakuje co drugą walkę dostaje potrójniaka,tak samo Młot potęgi vs Pazur,gdy Pazurowiec atakuje młotowi spd wchodzi.Bynajmniej tak bylo za czasów kadencji mojej gdy tego używałem.Twój pomysł schev z zrównaniem szans pod względem spd jest dosyć dobry.Pozdrawiam.

*schevtzoo dnia 19.08.2007 17:56 napisał:
Hehe a Maany nadal swoje. Pamiętaj, że Krystyna nie jest jakimś tam mieczem tylko bronią otrzymywaną od Smoka za zebranie 7 Smoczych Kul i to chyba naturalne, że nie powinna być równa z jakimś Gniewny badziewiem dostępnym na byle bazarze tudzież inszym jarmarku i sklepie państwowym. Poza tym naszą winą też nie jest, że Ciebie nie stać na wydatek 5kk, więc walczysz tym na co Cię stać ;D Z innej beczki: a może, żeby rzeczywiście nie kasować broni ze speedem ujemnym (bo tak mi się zdaje, że takie bronie straszliwie stracą na wartości) to wprowadzić zasadę prawdopodobieństwa "wejści" speeda od zręczności posiadacza broni z lepszym speedem lub też różnicy pomiędzy zręcznościami atakującego i broniącego. Np. nie może być tak, że ktoś walczy bronią o speed -2 a ma 40 pkt więcej w zręczności od przeciwnika z bronią o speedzie +1 i dostaje 3 wjazdy pod rząd. Może dobrym pomysłem byłoby (w myśl zasady nie ilość a jakość) obniżyć % ilość zadawanych dmg przy każdy następnym "wjeździe" speeda z rzędu lub też zwiększyć prawdopodobieństwo nietrafki ewentulanie zwiększyć % zdolności obronne graczy walczących bronią o mniejszym speedzie przy każdym kolejnym "wjeździe" speeda. To takie moje pomysły aby troszkę zrównoważyć różnice w speedach broni. Pozdro

~maany dnia 19.08.2007 17:33 napisał:
Redzie przecież teraz jest losowo i dość często Krystynie wchodzi speed na Gniewnego, ale naprawdę jeżeli to będzie częściej się działo to będzie źle, nie fajnie. A jak wydajesz tyle kasy na broń to już nie moja wina:P

*Redzik dnia 19.08.2007 16:49 napisał:
to wszystko jest losowe, nie ma czegoś takiego, że jak ja mam kryształa koleś gniewosza, to ja zawsze bede miał 3 z rzędu, ale przynajmniej raz z rzedu było by wskazane, bo po co wydałem 5kk na miecz, który bedzie pokonany mieczykiem za 1,5kk ? ;p

~farmer dnia 19.08.2007 15:57 napisał:
mi wystąpił jeszcze inny błąd zaatakowałem kolesia który nie miał nic ubrane a zadawal mi za każdym razem obrażenia http://pliki.ccrpg.pl/b090e555971250ef1bba74cd087ad7d6/

prince ^maany dnia 19.08.2007 15:54 napisał:
nie wiem czy to dobry pomysł, według mnie powinno zostać tak jak jest, wyeliminować jedynie wchodzenie podwójniaków u kogoś z mniejszym speedem w broni. Jaki sens będzie miało posiadanie Gniewosza skoro koleś z Silje i 10lvl mniej, będzie Ci zadawać X ciosów pod rząd 0.0

^dyfc dnia 19.08.2007 15:02 napisał:
low lvle nie beda bili mocniejszych ludzi z mlotkami, bo beda na to potrzebowali wiecej niz 30 ciosow. a po 30 ciosach walke wygra ten co mawiecej hp. ;]

sir ^kacperus dnia 19.08.2007 14:31 napisał:
ale fajnie jak koles z inbredem(spid -1) walczac ze mna a mam s.miecz (spid 1) mial 3 ataki z rzedu

sir +Khal Deepack dnia 19.08.2007 14:05 napisał:
uwielbiam przekrecanie nicka lcaacla :D

^Bodzio dnia 19.08.2007 13:51 napisał:
He he byłeś pierwszy Icacl

^Bodzio dnia 19.08.2007 13:50 napisał:
Szkoda że tak puźno sie za to zabraliście bo dobrze pamiętam jak ja miałem narsilka (-1) a gość ma młotk a (-3) i zadaje mi po 3 ataki pod rząd :/ Ale i takiem jestem pełen szczęścia i radości z okazji tych zmian. Tylko czy nie pomyśleliście o tym że gość z 15 lvl'em mający narsika rozwali gościa z 70 lvl'em który ma załurzmy młotka ?

lcaacl ^lcaacl dnia 19.08.2007 13:47 napisał:
hmm wiem ze to juz zrobione ale tak dla pewnosci konkretny przyklad z tym jak ktos mial przewage nad kims 6spd: ludzie z tyrtkami na 12lvl bili by ludzi na 50lvl z mlotkami ;D

prince ^maany dnia 19.08.2007 12:59 napisał:
oki:P

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:56 napisał:
Nie musicie już nic tu zgłaszać i pisac, mam swój skrypt do testowania. Narazie spid wyłącze w grze.

prince ^maany dnia 19.08.2007 12:55 napisał:
hmm ja Inbred on Silje, także to chyba jakiś błąd:P

prince ^maany dnia 19.08.2007 12:55 napisał:
maany rzuca urok 'spowolnienie' na przeciwnika Prezes ! Prezes rzuca urok 'okaleczenie' na przeciwnika maany ! maany zadal 315.79 obrazen. Prezes posiada jeszcze 513.21 HP. maany zadal 326.62 obrazen. Prezes posiada jeszcze 186.59 HP. maany zadal 326.62 obrazen. Prezes posiada jeszcze -140.03 HP. maany wygral! Twoje doswiadczenie wzrasta o 265! Udalo Ci sie rowniez zarobic 550 zlota!

sir +Khal Deepack dnia 19.08.2007 12:54 napisał:
ja inbred (-1) vs furian krycha (+1) - na kazda walke 1 spd, 3 walki byly. zawsze pierwszy atak furiana i podwojny :P

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:51 napisał:
tu mam symulatorek: http://www.ccrpg.pl/spid.php :P bede tam modyfikowac, wkrotce udostepnie wersje, ze bedziecie mogli sami wprowadzac spida i sprawdzac, narazie widac, ze cos jest nie tak :P

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:44 napisał:
ok zostawiam jeszcze inaczej, niech tak będzie do wieczora dziwnie :P Wieczorem napisze ten symulatorek i sam to przetestuje na wszystkie mozliwe sposoby i wprowadze

^Szybki_Lopez dnia 19.08.2007 12:43 napisał:
Wogole jaki jest % ze speed wejdzie podczas walki??

^sahiel dnia 19.08.2007 12:41 napisał:
Hm nie będę zbytnio komentował- młot ma spd -1, zaś tyrt +3, atakuje ten ze spd -1 http://pliki.ccrpg.pl/testtest3/

~msh dnia 19.08.2007 12:41 napisał:
broniący sie z gniewoszem ( tyle ze mial 60 zrecznosci wiecej ), ja z pazurem - 3 z rzędu gniewosza :D ( w tym raz złapałem na tarcze :D )

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:40 napisał:
Jak dalej bigos to ja ide na obiad :) spid wyłącze i wieczorem go ostatecznie przerobie

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:39 napisał:
hmm wygląda tak jakby działało odwrotnie lopez, zamienilem teraz na odwrót w kodzie zobaczymy

^m_icha_l dnia 19.08.2007 12:38 napisał:
ja speed 1 przeciwnik speed -1,ja mam więcej zręczności o 14,ja mam maks spowo(i plus 5 % z podgrzybka ) a nie wiem jak przeciwnik i speed nie wszedł

^Robert_Mistrz dnia 19.08.2007 12:38 napisał:
lol no lopez niezly efekt :) tak jakby dziki atakowal twoja bronia :)

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:37 napisał:
ok od tego momentu zgłaszać błędy, jak będą dalej takie nieładne to sobie symulatorek rozbuduje :P

^sahiel dnia 19.08.2007 12:36 napisał:
Hmm teraz zaś tak- atakujący ma spd -1 broniący się +3- wynik- obu wchodzi speed :P Enjoy http://pliki.ccrpg.pl/testtest2/

^Szybki_Lopez dnia 19.08.2007 12:36 napisał:
http://pliki.ccrpg.pl/anomalia3/ VEX i zrob dodawanie komentarzy u góry :PP

~dziki dnia 19.08.2007 12:35 napisał:
działa, ale jeszcze troche krzaczy... ale nie jest jeszcze tak źle

^Szybki_Lopez dnia 19.08.2007 12:32 napisał:
teraz chyba wogole speed nie dziala :D

^sahiel dnia 19.08.2007 12:32 napisał:
Spd-1 kontra Spd+3- wygląda na to, że jeśli atakuje się kogoś z wyższym speedem to ten z mniejszym ma przewagę... przykład- tyrteusz vs kafar- atakuje ktos z tyrteuszem- wynik- cios za ciosem, 0 wpływu speedu. Gdy atakuje ten z kafarem(w testowanym przypadku z zi), ma wielokrotne ataki http://pliki.ccrpg.pl/testtest/

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:30 napisał:
Teraz wogole komukolwiek spid wchodzi? :P

~dziki dnia 19.08.2007 12:29 napisał:
loopie ciekawa sytuacja:D

^Szybki_Lopez dnia 19.08.2007 12:25 napisał:
http://pliki.ccrpg.pl/anomalia2/

~Haku dnia 19.08.2007 12:24 napisał:
bawimy się w doktora Frankenstaina ;P

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:23 napisał:
Wprowadziłem poprawke, której skutków przewidzieć nie jestem do końca w stanie:P

^sahiel dnia 19.08.2007 12:22 napisał:
p.s. tak samo Spd3 vs Spd -1 ;p

^sahiel dnia 19.08.2007 12:21 napisał:
Na ok. 15 walk- Spd1 vs Spd3, Spd1 nie miał już wprawdzie wielokrotnych ataków, ale tak samo Spd3, a więc nie ma między nimi zbyt wielkiej różnicy.

~Haku dnia 19.08.2007 12:17 napisał:
1 słowem zje*ane to jest bo jeszcze pare razy mi sięto przytrafiło ;/

~Haku dnia 19.08.2007 12:13 napisał:
http://pliki.ccrpg.pl/efbe453ac42a5f3771c12eee239a7180/ kolejna anomalia dość nie miłą w skutkach dlamnie

sir ~Koperos dnia 19.08.2007 12:10 napisał:
vex, zrob cos z celnoscia.........speed tak az nie denerwuje jak celsnosc

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:09 napisał:
Prosze raportować dalej błędy jeżeli są.

^Szybki_Lopez dnia 19.08.2007 12:09 napisał:
http://pliki.ccrpg.pl/anomalia/

sir ~nov_11 dnia 19.08.2007 12:09 napisał:
noo to mi sie podba precz z mlotem

^sahiel dnia 19.08.2007 12:04 napisał:
Na styksie zła pogoda, więc moje testy się skończyły :]

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:04 napisał:
Ja bym prosił tylko o sprawdzenie czy to nie działa odwrotnie całkowicie. :P

~$oul dnia 19.08.2007 12:03 napisał:
mi to się podoba trafilem akurat na goscia który miał speed-3 i wygrałem

~Immas dnia 19.08.2007 12:02 napisał:
Speed 1 vs brak broni... wchodzi tylko 1 atak ;)

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 12:02 napisał:
ok zmieniłem eksperymentalnie jedną rzecz + ustawiłem, ze jednak przy roznicy spida 6, gracz ze spidem -3 ma jednak szanse na atak równą 1/7 :P

Admin, Arnold Layne @VeXoriuS dnia 19.08.2007 11:57 napisał:
ok danke sahiel, podejrzewałem, że tak będzie bede to modyfikować na bieżąco

^sahiel dnia 19.08.2007 11:56 napisał:
Spd1 przeciw Spd3- wynik- dwa ataki pod rząd ze Spd1 ... coś nadal jest nie tak ;]

~Południca dnia 19.08.2007 11:55 napisał:
no to to chyba zabiło możliwość noszenia broni ze spd -3:)

*Redzik dnia 19.08.2007 11:52 napisał:
prawidłowo :o) teraz zobaczymy ;] cheaterzy ;p

+grzechol dnia 19.08.2007 11:52 napisał:
"W wypadku kiedy różnica między speedami wynosi 6 to gracz posiadający broń ze speedem -3 nie ma w żadnym wypadku możliwości zadania nawet pojedyńczego ciosu." LOOOL

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.0116 sekundy, 0.59538 MB