Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "UWAGA - TROJAN!" napisany przez HiTeC dnia 13.06.2008

Ostatnio rozsylany na cc jest trojan w postaci -niby- autoleczenie. Trojan ten jest rozsylany jako link do sciagniecia (speedyshare.com). Trojan ten moze spowodowac przejecie twojego konta w cc oraz innych danych, ktore posiadasz na komputerze!

Sprawdzone na roznych antiwirusach.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~pikapoke dnia 17.06.2008 16:58 napisał:
ja jak kogos nieznam nie kliknol bym w zaden link

sir ^wilk dnia 17.06.2008 09:50 napisał:
o nic nam nie Chodzi*

~Sobol01 dnia 17.06.2008 07:52 napisał:
oco wam hodi ?

^adammaster36 dnia 16.06.2008 21:42 napisał:
zgadzam się

sledzik lubi plywac *FIHU dnia 15.06.2008 16:51 napisał:
ktoś kto dostaje linka z takim czymś i użyć próbuje to jedno że jest łasiem bo chce go użyć, po 2 jak juz użyje i dostanie za to wirusa za free to kara za to że miał zamiary w spróbowaniu oszukania ludzi na cc w stylu speed bot... ps. winny zostanie ukarany

^MarneSzanse dnia 15.06.2008 00:21 napisał:
A może robczis to ten trojan ? :P

^adammaster36 dnia 14.06.2008 23:31 napisał:
a ja takiego nie dostałem :(

^Szopek dnia 14.06.2008 22:05 napisał:
I co teraz każdy będzie to wklejał...

^grito dnia 14.06.2008 20:34 napisał:
Od: evolution [Date: 06-12 13:22] siema to ja mastah czaisz znalazlem bota tu do auto regeneracji hp chesz moze? czlowiek o 100 nickach ;)

ZTK ^FOX93 dnia 14.06.2008 15:59 napisał:
~wojtyl112 dnia 14.06.2008 13:36 napisał: siemka to ja Rogarn z karmy ^^ chcesz czaisz znalazlem bota na auto regeneracje zycia chcesz moze ? :D -------- No to widze, że ktoś się podszywa pod inne osoby. ^^ Bo Rogarnowi próbowano schakować konto i narazie dostępu do neta nie ma, bo ma kompa w naprawie. :P

^Fenrir dnia 14.06.2008 14:48 napisał:
ooo :) dajcie tego bota, może lepszy jest :)

sir ~wojtyl112 dnia 14.06.2008 13:36 napisał:
siemka to ja Rogarn z karmy ^^ chcesz czaisz znalazlem bota na auto regeneracje zycia chcesz moze ? :D

sir @VeXoriuS dnia 14.06.2008 10:38 napisał:
jak coś ja po 18 czerwca zabieram się do intensywnych prac modernizacyjnych i problemów graczy - jeno egzamin zdam ;p

^wariat10 dnia 14.06.2008 09:08 napisał:
Od: evolution [Date: 06-12 15:12] siema wariat to ja orlig z styksu chcesz moze bota tutaj bo wyczailem cos na auto hp

@HiTeC dnia 13.06.2008 17:26 napisał:
jestem na urlopie i niemam kiedy robic cos konkretnego ;/ Tylko awaryjnymi sprawami sie zajmuje.

+grzechol dnia 13.06.2008 17:18 napisał:
lol

+Khal Deepack dnia 13.06.2008 15:18 napisał:
Aaaaaa!

^sahiel dnia 13.06.2008 14:35 napisał:
Z pewnością znajdą się takie jelenie, które oszukać się dadzą:P

~KRZ dnia 13.06.2008 14:34 napisał:
Meno, zobaczysz, niejeden się pewno da oszukać :/ "News "UWAGA - TROJAN!" napisany przez HiTeC dnia 13.06.2008" - hehe HTC lepiej weź się za poprawki CC zamiast pisać trojany ;p

^Meno dnia 13.06.2008 14:19 napisał:
żal ciekawe kto da się na to nabrać auto uleczenie ;D

~KleO dnia 13.06.2008 13:38 napisał:
Taa... Brać ile wlezie ^^

~Klocusznik dnia 13.06.2008 13:31 napisał:
Trojan za free ! !

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00724 sekundy, 0.56094 MB