Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Zmiany menu" napisany przez VeXoriuS dnia 26.06.2008

W dniu dzisiejszym będą odbywać się eksperymentalne zmiany w menu.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^farmer dnia 29.06.2008 17:42 napisał:
zmiany spoko ale czemu handel niżej... znikło gdzieś "Biuro nieruchomosci"

^CC2 dnia 29.06.2008 13:10 napisał:
wolalem poprzednie ustawienie ;/ nie chcialbym marudzic ale kiedy bedzie dostawa ???? bo miala juz byc jakis czas temu i cos ten temat upadl ;/

^sahiel dnia 28.06.2008 17:18 napisał:
Jaki bałagan? Do wszystkiego można się przyzwyczaić- nie jest tragicznie. A skoro naczelny krzykacz sah mówi, że nie jest źle, to znaczy, że naprawdę mogło być gorzej :P

+grzechol dnia 28.06.2008 16:18 napisał:
albo wszystko w 2 kolumny albo nic.

+grzechol dnia 28.06.2008 16:17 napisał:
starem było najlepsze i tyle. co z tego że długawe sie zrobiło? . było przejrzyste i kropka. teraz sie troche bałagan zrobil :/ przez te 2 kolumny.

~Mirelle dnia 28.06.2008 12:09 napisał:
Uważam, że poprzednio było lepiej. Bardziej przejrzyście, teraz trza szukać w dwóch kolumnach... Idzie się przyzwyczaić, ale wolałam stare menu.

^Ojciec_Dyrektor dnia 28.06.2008 12:09 napisał:
A tak poważnie to poza jedną zmianą "widoczną" nic się nie zmieniło Proponuje zamienic miejscami " CENTRUM" z "SKLEPY PAŃSTWOWE"

^Ojciec_Dyrektor dnia 28.06.2008 12:08 napisał:
A ja bym wolał zeby mnie brzuch bolał :) Dziołchy by mnie smarowały a jo bym się rozwoloł :))

sir ^Dupcingas dnia 28.06.2008 11:14 napisał:
a ja bym chcial dostawe do butiku ;)) i to mnie w zupelnosci zadowoli :D aczkolwiek nie pogradzilbym takze domkiem aukcyjnym z sinusem i tylko dla mojej licytacji :PP

~acapulco dnia 28.06.2008 00:30 napisał:
A najlepiej by było jakby każdy mógł sobie sam wybierać, co ma po lewej stronie, a resztę miałby pod jakimś linkiem ;)

~acapulco dnia 28.06.2008 00:28 napisał:
Dla mnie jest dobrze :) Nie trzeba jeździć w dół dużo :P

~sandro dnia 27.06.2008 12:31 napisał:
zdecydowanie gorzej

^Pegaz dnia 27.06.2008 12:11 napisał:
teraz jest lepiej trzeba tylko pogrupować Formalności i polaczyc w jeden link te kilka urzedów np. departament sarmacki jest rzadko wykorzystywany

+grzechol dnia 27.06.2008 09:00 napisał:
albo zrobic referendum....

~Lancelott dnia 27.06.2008 06:53 napisał:
Prosze wroccie do starego!

^LeonZ dnia 27.06.2008 00:56 napisał:
jest bardzo źle, proponuję wrócić do staremu

^adammaster36 dnia 26.06.2008 22:20 napisał:
trzeba będzie się przyzwyczaić.

^maron dnia 26.06.2008 22:00 napisał:
beznadziejne, wczesniej bylo lepiej

+grzechol dnia 26.06.2008 20:43 napisał:
to pokaż to cudo^^.

sir @VeXoriuS dnia 26.06.2008 20:13 napisał:
Dalsze zmiany menu będą jutro, bo jeszcze dzisiaj mam trochę innych obowiązków, a długo siedziałem w kodzie od strony wizualnie dla Was niezauważalnej :P

^farmer dnia 26.06.2008 19:45 napisał:
ta nowa wersja jest fajna:P;D

sir ~eyegoke dnia 26.06.2008 19:37 napisał:
lepsze :D

+grzechol dnia 26.06.2008 18:12 napisał:
a mi sie nie podoba.

~Lancelott dnia 26.06.2008 17:59 napisał:
Brawo KRZ!! ze smokiem sie zgadzam a zwlaszcza z kolumnami glupio t6o wyglada

~KRZ dnia 26.06.2008 16:25 napisał:
Po co psuć dobre menu, lepiej dodajcie możliwość wyłączenia obrazka ze smokiem na górze strony, wtedy będzie wygodniej

~KRZ dnia 26.06.2008 16:23 napisał:
Sklepy państwowe są do dupy, może być wszystko w tej grupie ale nie w dwóch kolumnach :/

^kaktus dnia 26.06.2008 15:44 napisał:
ble ... gorzej.

~Lancelott dnia 26.06.2008 15:31 napisał:
No, co ze speedem nie tak?

^dyfc dnia 26.06.2008 15:14 napisał:
fajne zmiany ;p ps. a co nie tak ze speedem niby?

^kobe24 dnia 26.06.2008 15:05 napisał:
a moze zajać sie kwesta speeda , jest to bardzo ważna kwestia poniewaz utrudnia normalna gre :/

sledzik lubi plywac *FIHU dnia 26.06.2008 14:30 napisał:
fajno ;]

sir @VeXoriuS dnia 26.06.2008 14:12 napisał:
formalności zostaną skrócone, nie używa się bowiem za często urzędu nepotystycznego etc. Zgrupuje to. dont worry ;p

~Lancelott dnia 26.06.2008 13:07 napisał:
sklepy i formalnosci są ok a co bedzie zmieniane w menu?

^Scoff dnia 26.06.2008 12:38 napisał:
zamiast zmieniać miejsce możnaby się zająć błędami sklepów państwowych- to co nie można kupować kilku przedmiotów.

^RafalB dnia 26.06.2008 12:01 napisał:
sklepy panstwowe sa ok, teraz jeszcze Formalnosci, bo troche przydlugie :) to ten system personalizowanych skrotow ktory zapowiadales jakis czas temu?

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00633 sekundy, 0.56093 MB