Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Cena kredytu" napisany przez VeXoriuS dnia 02.07.2008

W butikach i domu aukcyjnym przelicznik 1kr na złoto wynosi 1:15000 (wcześniej było to 1:12000). Cena ta może ulec obniżeniu.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^Meno dnia 04.07.2008 02:48 napisał:
Znowu się czepiasz :D jest bo jest :P

^Haku dnia 03.07.2008 22:21 napisał:
wiem że to totalnie tutaj nie pasuje, ale jest 1rzecz która mnie dręczy. po co jest przycisk "wyrzuc" - i prosze nie piszcie że do wyrzucania rzeczy- jak by się nie zastanawiać jego egzystencja jest bez sensu. jeżeli chce się czegoś pozbyć to lepiej to sprzedać. a w najgorszym przypadku można coś stracić. uważam że "sprzedaj" i "wyrzuć" niejako dublują swoją funkcję i ten 2 jest niepotrzebny

~d:o) dnia 03.07.2008 14:03 napisał:
:D

~furdragto dnia 02.07.2008 23:19 napisał:
bo ceny kształtuje popyt i dopóki znajdą się tacy mądrzy, co zapłacą po 18k za kredyt, dopóty ceny kodów nie spadną. Limit to nie jest dobre rozwiązanie... popieram wypowiedz

^Haku dnia 02.07.2008 21:06 napisał:
sorry Szopek/Meno [?] każdy ma jakieś zboczenie, prawda? nawiązując do tematu to pomysł Thunderbolta brzmi rozsądnie

^Szopek dnia 02.07.2008 20:40 napisał:
Haku juz po aluzji vexa zrozumialem twoje wywody sa nie potrzebne....

^Thunderbolt dnia 02.07.2008 20:00 napisał:
Z tym jest problem, i to poważny, bo ceny kształtuje popyt i dopóki znajdą się tacy mądrzy, co zapłacą po 18k za kredyt, dopóty ceny kodów nie spadną. Limit to nie jest dobre rozwiązanie, ale może okazać się jedynym skutecznym. Można również kombinować trochę z tym limitem, tj np. ustalić limit dynamiczny, zależny np. od wielkości kodu wystawianego w handlarzu (limit ceny kodu o mniejszej wartości kredytów mógłby być większy / mniejszy od limitu ceny o większej wartości kredytów) albo od poziomu postaci wystawiającej. Tyle mi przyszło do głowy, wiem, że przykłady są głupawe, ale może w tym kierunku należy kombinować? Nie wiem, pomyślę jeszcze.

^Haku dnia 02.07.2008 19:42 napisał:
Meno- pomijając fakt że questó i tak jest już całkiem sporo- wprowadzenie kolejnych zadań raczej nie rozwiąże wszystkich problemów, a już na pewno nie tych o których mówi ten temat [ o ile temat może mówić]. tak trochę z gruchy wyjechałeś- aczkolwiek nie kwestionuję Twoich umiejętności, w takiej np polityce były by idealne. co do wysp to, można powiedzieć, się zwracają, jedynie powoli. ten aspekt gry można by chyba nieco urozmaicić, bo jakby nie patrzeć pomimo stwarzanie sporych możliwości jest raczej mało eksploatowany.

^RafalB dnia 02.07.2008 19:21 napisał:
Ja bym sugerowal zrobic cos aby jednak wyspy przynosily dochody - bo ci co wewalili w nie kase - sa teraz delikatnie mowiac w dupie(w tym i ja i mam calkiem doborowe karmazynowe towarzystwo) - chociaz by napelnianie tej uslugi z HP na wyspie bym umozliwil skoro nie mozna ograniczyc pieniadza w karmazynie bo jakims cudem sie go namnozylo to moze chocia usprawnic jego obieg dac mozliwosc wydawania i zamieniania na dobra(wykorzystanie uzdrowiciela do ladowania uslugi) - niech kasa krazy to sie gospodarka rozpedzi :D

^Meno dnia 02.07.2008 19:17 napisał:
Taa jak ktos poda jakas mysl to go od razu ukamienować :) tak tylko napaknelem.

^MrEkoo dnia 02.07.2008 18:59 napisał:
to jeszcze w banku podnieście trochę zamiane kr na złoto :) czasem trzeba wymienić i się dużo straci przy tej różnicy

sir @VeXoriuS dnia 02.07.2008 18:56 napisał:
Meno, świetne rozwiązanie. Nobel z ekonomii. To z pewnością rozwiąże wszystkie nasze gospodarcze bolączki. A co do tego górnego limitu Haku, to nie napisałem, że tego nie wprowadze, bo wprowadze, tylko w swoim czasie.

^Meno dnia 02.07.2008 18:50 napisał:
hmm moze pare nowych qestow?

^Haku dnia 02.07.2008 18:50 napisał:
dobra dobra. niby miałem kiedyś coś takiego jak PP, ale możemy założyć że nie należę do tej niechlubnej większości. w takim razie jakie inne wyrafinowane metody nam szykujecie, jeżeli nie chcesz zastosować tak bezpośredniego przymusu?

@VeXoriuS dnia 02.07.2008 18:48 napisał:
proste technicznie, ekonomicznie nie. Większość wie jakie są skutki gospodarki centralnie sterowanej ;p

^Haku dnia 02.07.2008 18:31 napisał:
w takim razie to już w ogóle rewelacja ;) co do uniemożliwienia naciągania na 18k za kredyt, to rozwiązanie wydaje się być dość proste. wystarczy zawęzić górną granice możliwej do wystawienia ceny

sir @VeXoriuS dnia 02.07.2008 18:19 napisał:
tak to był pierwszy krok, teraz będziemy ścigać handlarzy, którzy naciągają. Nałoży się limity i koniec. Nie może być sytuacji, w której gracz płaci 18k za kredyt.

^Haku dnia 02.07.2008 18:11 napisał:
pozytywnie, w końcu nadąża za cenami kredytów u handlarza

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00583 sekundy, 0.562 MB