Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Drobne zmiany." napisany przez HiTeC dnia 26.01.2009

- dodano liste wszystkich pozyczek - rowniez splaconych
- kazdy ma dostep do zapisow walk rowniez tych w ktorych jest sie osoba atakujaca.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~Findan [1] dnia 31.01.2009 10:13 napisał:
zelg ma rację. dajmy już spokój adminom. już dużo zrobili a przecież samemu można sobie obliczyć uniki,obonę i tak dalej. wysarczy zrobić eksperyment

^zelghadis [1] dnia 31.01.2009 01:30 napisał:
chcialbys zwierzak ;P po pierwsze jak sie odpowiednio postarasz i zrobisz odpowiednia ilosc testow to sam do tego dojdziesz, po 2gie gdyby to bylo powszechnie znane to na 50% itemow w grze zniknalby jakikolwiek popyt ;P

~Zwierzak [2] dnia 30.01.2009 22:39 napisał:
Rozkminiam czy jest możliwe by pokazywało sumę uników, defa i ile mniejsze obrażenia dostajemy itp, takie info małe co by rozkminić w czym się najlepiej biega :)

*Frank_Drebin [1] dnia 30.01.2009 11:18 napisał:
no to sa nastepne

@HiTeC [1] dnia 29.01.2009 12:35 napisał:
ja odrzucilem wszystkie co oczekiwaly na akceptacje etc.

*Frank_Drebin [1] dnia 29.01.2009 10:42 napisał:
"dodano liste pozyczek" a dlaczego nadal nie mozna zatwierdzac lub odrzucac tychze? a poprzednie jekos zniknely? same?

~LordVlad [1] dnia 28.01.2009 16:30 napisał:
Proponuję aby za każdy zdany egzamin uczcić godziną duchów ;)

^julia [1] dnia 28.01.2009 13:42 napisał:
ilosc nie znaczy jakosc

@HiTeC [1] dnia 28.01.2009 11:50 napisał:
zeby was zdolowac... to ja mialem planowane 3 egzaminy, doszlo do tego ze mam tylko jeden, do tego wszystko juz zaliczone i tylko 1 przedmiot w drugim terminie :P

^zelghadis [1] dnia 28.01.2009 02:59 napisał:
takim to dobrze -.- a niektórym sie sesja zaczyna dopiero 30.01 -.-

sir @VeXoriuS [1] dnia 27.01.2009 22:10 napisał:
jak coś to jestem o jedną potencjalną poprawkę mniej (dobry z fizyki :F), tak więc jeszcze jeden egzamin we czwartek i wracam do dawnej aktywności. Koniec komunikatu.

^Haku [1] dnia 26.01.2009 23:34 napisał:
można by wprowadzić rozróżnienie w oznaczeniu raportów z ataku i obrony aby się nie mieszały - jeśli nie jest to jakaś karkołomna opcja

+Didziu [2] dnia 26.01.2009 21:02 napisał:
Jeżeli jest opcja wyłączenia otrzymywania raportów walk gdy ktoś atakuje to mogłaby również być opcja wyłączenia raportów po ''moim'' ataku na osobę,bo się śmietnik robi...

sir ^radziu666 [2] dnia 26.01.2009 17:32 napisał:
Dziękować ;pppp Kiedy nastąpi wprowadzenie możliwosci masowego wysyłania itemów?:)

^zelghadis [1] dnia 26.01.2009 17:02 napisał:
wielki plus za raporty^^ bo czasem jak jest ciezko to sie nawet na walki nie patrzy byle zdazyc ubic xD

^Haku [1] dnia 26.01.2009 16:49 napisał:
świetny pomysł ;P do przodu idziemy

~Sunrix [7] dnia 26.01.2009 14:04 napisał:
Może jakiś admin zrobić żebym miał tyle kasy ile obecnie mam debetu ? :D

~Zwierzak [2] dnia 26.01.2009 13:25 napisał:
co do raportów z walk to często bywa tak, że w ogóle one nie docierają =/ ale zmiany dobre :P

~Findan [1] dnia 26.01.2009 10:33 napisał:
fihu spójrz na raporty z walk. kiedyś były tylko jak się broniłeśą teraz są też jak atakujesz

~ZuuuOoO [7] dnia 26.01.2009 10:20 napisał:
Mam małe pytanie odnośnie kasy pożyczkowej, a mianowicie czy działa już ona poprawnie?? A jeśli nie to kiedy można się spodziewać jej naprawy??

*FIHU [1] dnia 26.01.2009 10:04 napisał:
a gdzie to widac? :P

~Findan [1] dnia 26.01.2009 09:18 napisał:
tak. ja nie raz atakuję i na walkę nie patrzę bo nie ma czasu. teraz dowiem się czy mało brakowało czy od celu byłem daleko

~Hwarang [1] dnia 26.01.2009 08:21 napisał:
No i bardzo dobrze. Raporty się przydadzą. Dzięki :)

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00647 sekundy, 0.56188 MB