Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Czarne Smocze Kule" napisany przez VeXoriuS dnia 25.05.2009

Od dzisiaj przez 7 dni będzie rozstrzeliwana po światach jedna Czarna Smocza Kula. Gracz, który skompletuje wszystkie 7 Czarnych Smoczych Kul otrzyma unikatowy, najpotężniejszy z hełmów. Smocza Kula nr1 została już rozlokowana. Dodatkowo przypominam, że cały czas gdzieś na serwerze atlantis do znalezienia jest cukierek (mapa atlantis), na serwerze styksu piekielna tarcza (mapa styks).
[Obrona: 31, dmg: 4%, unik: 5%, level: 1, klasa:Shenlong's gift]


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~Megive-Night [2] dnia 07.08.2009 17:39 napisał:
Black Dragon Ball,chyba zostały zebrane

^TioLa [1] dnia 18.06.2009 10:16 napisał:
wajsu kturej?? chyba Ó xD

~gRanat [2] dnia 25.05.2009 21:13 napisał:
No i odnaleziona, siwyyy szczęściarz ^^

dead_knight ^wajsu [3] dnia 25.05.2009 20:48 napisał:
no fjniolka hehe to w koncu ten komunikat ze o 21 bedzie co mialo byc to po co?i tak z ciekawosci o kturej bylo to losowanie(jesli mozna wiedziec? ).

^THCLORD [2] dnia 25.05.2009 19:42 napisał:
na atl juz jednej nie ma ;P

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 19:30 napisał:
dla kazdego ze swiatow rozumiem ze bedzie inne polozenie ta?

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 19:28 napisał:
to nawet niech se maja najlatwiej.

sir @VeXoriuS [1] dnia 25.05.2009 19:00 napisał:
o 21 będzie powiedziane, na której mapie - teraz poprostu możecie szukać bez tej wskazówki

^THC LORD [1] dnia 25.05.2009 18:50 napisał:
tian czyli ci z karmy by mieli najlatwiej bo najmniejsza mapka do poszukiwan

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 18:39 napisał:
pewnie jak z piekielna bylo na styksie

^Togi [7] dnia 25.05.2009 18:37 napisał:
tian a gdzie smocza bedzie szukac?

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 18:34 napisał:
a nie lepiej zrobic ze ci z karmy niech szukaja na karmie a z atl na mapie atl itd ?

dead_knight ^wajsu [3] dnia 25.05.2009 18:24 napisał:
too ladnie :) ze o 21 zostanie rozlosowana :) szkoda (nie mam problemow z czytaniem bez zrozumienia :( ) nie bylo wiadomo ze konkur sie wcale jeszcze nie zaczol :( ale niech szaleja inni :)

sir ^P@tito [2] dnia 25.05.2009 17:37 napisał:
a ja poproszę jeśli ktoś ją znajdzie o kontakt przez pw na atlantisie

^swajsu [7] dnia 25.05.2009 17:22 napisał:
bardzo sie ciesze ze nie ma mudy :)

*Galbatorix [1] dnia 25.05.2009 16:29 napisał:
Potem może być event, że na mapie jest 7 smoków, o różnej silę i po zabiciu bonusy :P

^adammaster36 [3] dnia 25.05.2009 14:29 napisał:
Znalawca powinien wypowiedzieć własne życzenie a nie narzucone. Ja osobiscie bym poprosił o nieśmiertelność ( jak zresztą każdy z czarnych charakterów w DB ), tak że bym z twoim zygmuntem na luzie wygrał ;D

sir @VeXoriuS [1] dnia 25.05.2009 13:36 napisał:
Findan, a przypomnij sobie co się z nimi stało na końcu DBGT;f

^Findan [1] dnia 25.05.2009 13:18 napisał:
a może zrobicie smoczy radar albo potwora giru,który jest przy kulach?

^Findan [1] dnia 25.05.2009 13:09 napisał:
fajnie

^Avallah [1] dnia 25.05.2009 13:08 napisał:
a co ze "starymi" smoczymi kulami?

~pogostu [3] dnia 25.05.2009 12:05 napisał:
powtarzam pytanie Pytanie dot. komunikatu administracji Koks, cukierki, mikstury jak i wszystkie inne przedmioty oprócz żywności kupujemy TYLKO NA UŻYTEK WŁASNY - czy to dotyczy również akcesoriów czy tylko aukcji DA?

sir @VeXoriuS [1] dnia 25.05.2009 11:50 napisał:
Oczywiście wszelki handel i wymiany kulami dozwolone ;p

sir @VeXoriuS [1] dnia 25.05.2009 11:49 napisał:
określone pole, nic losowo

^THCLORD [2] dnia 25.05.2009 11:45 napisał:
a to jest na jakims okreslonym polu czy losowo??

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00647 sekundy, 0.56193 MB