Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Podpowiedź" napisany przez VeXoriuS dnia 25.05.2009

Kule, które dzisiaj rano zostały rozlokowane znajdują się:
karmazyn.ccrpg.pl - mapa styks; atlantis.ccrpg.pl - mapa atlantis; styks.ccrpg.pl - mapa atlantis; smocza-kraina.ccrpg.pl - mapa styks.

Czarna smocza kula nr2 zostanie jutro w godzinach porannych rozlokowana na wszystkich serwerach na karmazynowej wyspie.


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

^mikenskateboard [1] dnia 25.05.2009 23:21 napisał:
btw... znalazlem :P

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 22:19 napisał:
napewno nie za 4 pr bo wszystki po 4 pr zbadałem:P chyba:P

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 22:16 napisał:
VeX ze względu na to ze mamy najwieksza mape powiedz na jakich polach znajduje sie kula tzn za ile pr

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 22:12 napisał:
tianum w rankingu nie klikasz na banery i to pewnie dlatego , wszystko przez Ciebie:P

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 22:11 napisał:
reklame w tv dajcie xD

^THCLORD [2] dnia 25.05.2009 22:10 napisał:
vex tylko powiedz jakis swiaty planujecie polaczyc styks smocza i atlantis??

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 22:09 napisał:
zauważyłem że są inne gry , dużo brzydsze i mniej grywalne a jednak gra na niej o wiele więcej osób, czy my mamy tak słabo rozwiniętą reklame?

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 22:04 napisał:
to jak połączysz np styks i smoczą to nowy świat zapodasz?:P

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 22:03 napisał:
no właśnie także jestem ciekawy

sir @VeXoriuS [1] dnia 25.05.2009 22:03 napisał:
Jakbym powiedział, to zaczęliby za wczasu kombinować. Będzie blitzkrieg.

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 22:01 napisał:
a wlasnie vex mozesz cos powiedziec na temat fuzji czy w ogole kiedys do niej dojdzie czy plany nie wypalily ??

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 21:46 napisał:
miken to tak średnio po 1kk pr na kule i w 7kk się zmieścisz:P

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 21:46 napisał:
no na karmie to warto tyle wydac na helm xD

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 21:46 napisał:
Vexiu:] zapodaj coś do DA:] ;g

^mikenskateboard [1] dnia 25.05.2009 21:45 napisał:
ehh juz 900 pr ;P

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 21:45 napisał:
vex to jest nie fer bo my smocza czujemy sie jak bezdomni bez swojej mapy ;/ kazdy swiat ma a my nie

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 21:44 napisał:
to nie byl pocisk :P

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 21:43 napisał:
titanum:P mi pocisną;g Ja ją znajde

sir @VeXoriuS [1] dnia 25.05.2009 21:42 napisał:
no ładnie się koledzy do siebie odzywacie ;p

^Tianum [7] dnia 25.05.2009 21:41 napisał:
nie dla psa kielbasa :P ja ja znajde xD

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 21:34 napisał:
150pr i nic:P

^mikenskateboard [1] dnia 25.05.2009 21:28 napisał:
ta moze odrazu Ci kordy poda? ^^

^BlacKjacK [7] dnia 25.05.2009 21:27 napisał:
Vex może zaznaczysz jakimś X gdzie leży kula:]

~gRanat [2] dnia 25.05.2009 21:24 napisał:
Szczęśliwym znaleźdźcą jest niejaki siwyyy ;)

sir @VeXoriuS [1] dnia 25.05.2009 21:21 napisał:
Na atlantisie kula nr1 została znaleziona ;p

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00633 sekundy, 0.56174 MB