Nowosci
Credits
Highscore
Forum
Banery
Fabuła
Chat
Manual
Gazeta
BLOG
W tej chwili nieodbywa sie zadna sonda
Poprzednie sondy

Partnerzy

arkusze maturalne
Obsługa informatyczna Wrocław
Fotografia
Ginekolog Jelenia Góra
Domki pogorzelica
Alergolog Wrocław
ortodonta wrocław

Głosuj na nas w topliście



Crimson Creation RPG jest to gra on-line z gatunku Browser-Based RPG, w której gracz steruje swoją postacią za pomocą przeglądarki internetowej. W grze możliwa jest interakcja ze wszystkimi użytkownikami, niezależnie czy akutalnie są zalogowani. CCRPG wykracza grubo ponad możliwości typowego rpg i oprócz rozwijania samej postaci, toczenia walk czy zbierania przedmiotów można prowadzić np. własne przedsiębiorstwo, kupować nieruchomości, produkować własne bronie i rozprowadzać je na bazarach... To jednak tylko garstka funkcji , aby się przekonać o prawdziwym potencjale ccrpg musisz sam spróbować! Nie zwlekaj, zarejestruj się na dworze Karmazynowego Króla!



Logowanie
Zaloz konto
Portal swiatow
Login:

Haslo:

Logujac sie akceptujesz regulamin!
Przypomnienie hasla

Miejsce: Panel informacyjny
Opis: Tutaj możesz dowiedzieć się co ciekawego dzieje się w świecie gry

News "Event bar" napisany przez VeXoriuS dnia 29.06.2009

Jak już niektórzy zauważyli, wprowadzony został event-bar. Od dzisiaj wszystkie informacje dotyczące ekstra godzin duchów lub cudownych ozdrowień będa pojawiać się właśnie na tym pasku. Od dnia dzisiejszego codziennie może występować nawet kilka cudownych ozdrowień oraz specjalne godziny duchów (1/4, 1/2 lub 1/1). Równie dobrze może oczywiście nic się w danym dniu nie pojawić. Historie ostatnich 15 "mini eventów" można prześledzić klikając na żółty napis "Event bar".


[Udostępnij na FB]

Komentarze:

~Megive-Night [7] dnia 19.08.2009 16:19 napisał:
Event Bar to najlepszy z pomysłów VeXa :PP

^Bombel [2] dnia 02.07.2009 23:15 napisał:
Vex- dalej mam swoje poglądy tylko że w mniejszych rozmiarach ;|

^Findan [1] dnia 30.06.2009 11:07 napisał:
a ja tyle ożywień przegapiłem ):

sir @VeXoriuS [1] dnia 30.06.2009 09:45 napisał:
Bombel, wczoraj była wyjątkowa sprawa, bo były testy

^Nika [3] dnia 29.06.2009 23:17 napisał:
vex, z eventami fajnie, tylko pomyśl coś o zmianach z resetem prków o pełnej...

^Bombel [2] dnia 29.06.2009 23:15 napisał:
to wszytko pod wyższe władze jest poddawane... :( jak chcą sobie zalevelować to po prostu wszytkim godzine duchów :( a my co z tego mamy ?? jak sobie na przykład 1-4 razy wejdziesz na dzień a tu 56 razy ubity zostajesz ??

^wl666 [7] dnia 29.06.2009 22:56 napisał:
Te uzdrowienia to zawsze tak często będą? Bo to chyba przegięcie, że człowiek nie logował się kilka godzin i 11 razy został zabity...

sir ^NiGhT_sLaYeR [3] dnia 29.06.2009 22:07 napisał:
wchodze a tu 10 przegranych :P ale jajca :P

sir ^Keriel [2] dnia 29.06.2009 20:30 napisał:
właśnie czas trwania GD by się wydłużył ;)

dead_knight ^wajsu [3] dnia 29.06.2009 20:28 napisał:
fajny limit hehe jak przewaznie G.D. to 2 minuty :) a skoro w planach sa takie bajery czesciej oj to moze nowe uzbrojenie na 80 i 90 lev :)?

sir ^Keriel [2] dnia 29.06.2009 20:28 napisał:
no tak ale bez tego klepiesz kogoś i albo komunikat ze bijesz za często albo mściciel. Miasto pełne, a nie masz kogo bić i strzelasz w ciemno. Tylko śmiesznie bo jedni niby będą widzieć Cię a inni nie :]

^MarioB [1] dnia 29.06.2009 20:26 napisał:
niewiadomo czy to o niepokazywaniu w miescie bedzie wykonalne wydajnościowo zawsze to troche wiecej zapytań no ale tez jakis czas temu Hit chwalił sie nowym dyskiem :)

sir ^Keriel [2] dnia 29.06.2009 20:22 napisał:
minuta max, ale tak jak mówił THC, nie widać w chłopcach i bez mściciela.

~ansirus [7] dnia 29.06.2009 20:19 napisał:
Przynajmniej z minutę, albo 30 sekund. Bo co czasem odchodzi, to aż głowa boli. Po uleczeniu jeszcze listy chłopców się nie zobaczy, a znów zgon z tej samej ręki.

^MarioB [1] dnia 29.06.2009 20:18 napisał:
moze byc limit 1-2 min zamiast msciciela czasami nawalam na zmiane te same 2 osoby co sie ozywiaja ze 20 razy na minute ale i sam dostaje od tej samej osoby 10 razy na minute :) po ozywieniu oczywiscie :)

~Timothy12 [1] dnia 29.06.2009 20:16 napisał:
Dwa razy na 5 minut to dobry pomysł. A może coś takiego: Zostajesz zaatakowany, nie tracisz życia więc możesz dalej się bić z innymi ale masz nietykalność czyli tak jakbyś był martwy i dopiero jak kogoś zaatakujesz to wtedy tracisz nietykalność i znowu można cię bić ale nie umierasz. Wyeliminowało by to co prawda apteke ale i tak "oni" tam nic nie zarabiają. Można by też zrobić to tak do jakiegoś lvla.

prince ^siwyyy [3] dnia 29.06.2009 20:15 napisał:
zdecydowanie na nie... totalna bzdura...

^wisnia38 [3] dnia 29.06.2009 20:12 napisał:
a ja zdecydowanie na nie

^THCLORD [2] dnia 29.06.2009 20:12 napisał:
jesli ten limit by wszedl z takim czyms ze ten gracz nie pokazuje sie w chopcach do bicia to jestem bardzo za ale wtedy msciciela wywalic i 2 min dac wiecej bylo by przesada dla wysokich lvl bo nie miali by nikogo do bicia

~ansirus [7] dnia 29.06.2009 20:07 napisał:
Jestem zdecydowanie za :P

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:06 napisał:
Poddaje więc pod dyskusję propozycję wprowadzenia limitu, że nie może ta sama osoba jednego gracza atakować częściej jak raz na 2/3/4/5 minut.

~ansirus [7] dnia 29.06.2009 20:06 napisał:
na smoczej juz nie ma pr w stajniach

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 20:04 napisał:
dzisiaj sobie robie wyjątkowy dzien ;p nikt nie komentuje tego cudownego wynalazku, jestem zażenowany

sir ^Keriel [2] dnia 29.06.2009 20:04 napisał:
pewnie na pr nie ma i marudzi ;)

^MarioB [1] dnia 29.06.2009 20:00 napisał:
nienarzekaj :) juz tak wiało nudą a dzis tyle ożywień :)))

~ansirus [7] dnia 29.06.2009 19:58 napisał:
ej Vex, bez jaj :P

sir @VeXoriuS [1] dnia 29.06.2009 19:16 napisał:
testowałem

~ansirus [7] dnia 29.06.2009 19:13 napisał:
Na ostro ;)

~Timothy12 [1] dnia 29.06.2009 19:13 napisał:
No i fajnie jest :o Tylko bez przesady z ozdrowieniami bo ludzie już nie wyrabiają z kupowaniem pr'ków

 

Copyright by Crimson Interactive Marek Ajdukiewicz & Kuba Kunkiewicz 2005-2014 // Crimson Creation RPG Engine

faq // regulamin // o witrynie // kontakt // Kreator świata


Wygenerowano w: 0.00664 sekundy, 0.5611 MB